2e MBF multicopter meeting. Zondag 27 Mei.

Veel plezier jullie allen.
Baal ervan dat ik er niet bij kan zijn vandaag.
Prive omstandigheden 'dwingen' mij om thuis beschikbaar te zijn.
Hoop vandaag later op de dag toch nog even te kunnen uitwaaien als het moment het toelaat.
Jullie boffen met het mooie weer.
Ben erg benieuwd naar de filmpjes.
Vr Gr Erwin

dat kan wel.. maar heb alleen 220 bouten. waar wil je 220V vandaan halen?

(mijn gas bout is stuk, sproeiertje ofzo naar de galemiezen, mooie dremel bout maar dremel geeft geen garantie..)

kan wel een creme brule brander mee nemen..
oude schroevendraaier goed heet stoken en dan proberen?

ik ga nu ff douchen, hoor het straks wel..

Heb er ook weer van genoten...superweertje en wel wat meer winderig. Maar toch lekker gevlogen en erg gezellig...

@ Viper: ik zal je nog ff een PB sturen met de vraag over jouw FPV-gear, zag er goed uit... en nog bedankt voor het 'redden' van mijn lipo

@ Dylansys150: jammer dat je er niet was, volgende x beter...wat niet gaat, gaat niet he...

@ allen die er niet bij waren: VOLGENDE X GEWOON WEL KOMEN!!! :D :D :D

gr. Rob

...en nog ff een plaatje vanuit de lucht...

full

Tot de volgende X...

Laatst bewerkt door een moderator:
filmpje word op dit moment geupload. Zal nog wel een uurtje of 2 duren denk ik. Als ie klaar is dan plaats ik wel een linkje.

Zal nog eens kijken of er wat betere mechanische demping op de hexa kan. Maar zo fantastisch als vincent en zijn collega het voor elkaar hebben zal het nooit worden.

@viper: kun je mij ook een linkje/info geven van het fpv setje wat je gebruikte. Zag er erg leuk uit voor dat geld.

Werner

Ja, zelf niet zoveel gevlogen, maar was wel erg leuk om iedereen te ontmoeten en jullie bezig te zien. Eerst maar eens wat betere lipo's regelen zodat ie meer dan 4 minuten in de lucht kan blijven. Maar de meeting was zeker geslaagd.
Gr, Edwin

jeps.. was weer een leuk dagje!

ook erg mooi om over de schouders mee te kijken bij vincent en dirk. mooi stukkie teamwork en schitterende opnamens om te zien!

ik heb geprobeerd om die octo vanuit de lucht met mijn camera te volgen..
en er had een erg mooie opname van een achtervolging bij kunnen zitten. maar mijn geheugen kaartje was vol.. en dat wist ik toen nog niet :puppydogeyes:

balen.. heb wel andere opnamens maar die zijn ook niet heel erg mooi.
ik probeer er toch nog maar wat van te maken..

ik heb weer genoten, 1 motor gesloopt, 1 motorsteun krom getrokken en 4 props gesloopt.. het gaat steeds beter met mij! ;)

was ook weer leuk om een babbeltje hier en daar te maken..

ik kan niet wachten op de volgende!:cool:

film en foto's komen later, ben nu aan het werk..

Filmpje!

Ik meende 2 filmpjes gemaakt te hebben. Helaas bleek bij 1 van de filmpjes de gopro op foto gestaan te hebben. Dus ik heb van voor het starten en net na het landen een mooie foto:D

maar goed dat we op zondag zijn gaan vliegen en niet op maandag..
het veld was overgenomen door schapen..

van de week eens de film van zondag maken..

Back