35 jarig jubileum Delfzijl

Iedereen die het weekend bij ons was geweldig bedankt.. het was een super weekend, zowel de belgische piloten als duitse piloten en natuurlijk ook de hollandse piloten. Bedankt dat jullie er met elkaar een mooi en goed en zeker niet te vergeten GEZELLIG weekend van hebben gemaakt..

Geen enkele toon van ontevredenheid gehoord.. Hoewel.. niet helemaal waar.. Die helicopter met rondvlucht was een ietwat minder goed idee.. die heeft ons bijna 6 uur een vliegverbod opgeleverd.. Dus dat gaan we maar niet meer doen.

De band en gastzanger Serge geweldig bedankt voor een heel gezellige BBQ avond.
Natuurlijk gaat onze dank ook uit naar het team van wijwillensnoep.nl (die nog 1 nachtje gebruik maken van ons veld.. We zien jullie morgenvroeg nog wel).

We hebben er in elk geval een paar goede modelvliegvrienden aan overgehouden en zullen op zeker een keer richting Belgie komen evenals richting katwijk..

Ook de mannen uit De Wilp bedankt voor het vliegen met de jets, wat op zeker ook bezoekers uit de wijde omgeving heeft getrokken..

Martin Rast uit Wilhelmshaven ook nog "danke schön" voor de helidemonstratie's 3D racen.. :D

Eigenlijk moet ik iedereen hier benoemen die er ook maar enigszins hebben gevlogen, daar het dank zij jullie is geworden tot wat het was..

Nog even een overzichtsfoto van deel van de camping.. :D..

--== Freddy ==--

P.S leden van andere verenigingen het is niet netjes om leden die aangeven naar een treffen te gaan per PB te vragen of ze misschien niet naar hun willen komen..Dit wou ik nog wel even kwijt.

rmvce_1.jpg

Ik dank de organisatie voor het supergezellige weekend. Super geregeld
Ik zou de band echt voor geen goud hebben willen missen.

Mvg. Peterjan

Back