4e FPV Meeting

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door Hugy, 13 sep 2010.

1. Bertus

Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

Lid geworden:
    23 sep 2002
    jammer zeg ik had er echt zin in.

2. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Gaat helaas niet door.
    1. Leo kan niet, hij werkt heel hard om alles klaar te hebben en wil een hele hoop laten zien.
    2. Boer vandaag niet kunnen bereiken.

Dus helaas gaat het aanstaand weekend niet door.

Ik vindt het zelf ook heel jammer had er echt zin in.

mvg Hugo Janse

3. SanderFPV

SanderFPV

Lid geworden:
    11 feb 2010
    Even los van 't feit dat e.e.a. niet doorgaat. Ik denk niet dat iemand zit te wachten op een soort equivalent van de bekende gratis busreis waarna je met een nieuwe pannenset naar huis gaat.

Daarmee wil ik zeggen dat een informele meeting mij veel informatiever lijkt dan een meeting waar Leo z'n spullen aan de man probeert te brengen. Ik waardeer z'n enthousiasme, maar het lijkt mij niet de bedoeling dat dit een soort van bazaar wordt waar Leo z'n spullen etaleert.

Of zeg ik nu hele gekke dingen?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
    ImmersionRC - Real Virtuality

4. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Sorry ik heb mij dan verkeerd verwoord, het is zeker geen meeting waar Leo z'n spullen aan de man brengt. Maar het lijkt mij zeker heel leuk en informatief om te zien wat er nou allemaal te krijgen is op FPV gebied. Dus het is zeker geen bazaar of markt.

Jongens leg je erbij neer het gaat zaterdag gewoon niet gebeuren. Ik vind het zelf ook heel jammer maar het zei zo.

5. Bertus

Lid geworden:
    23 sep 2002
    Het lijkt er anders verdraaid veel op ;)
    Niet dat ik dat erg vind want ik wil het ook wel eens bekijken.:p

6. Baggus

Baggus

Lid geworden:
    3 apr 2010
    Er zijn genoeg mensen die daarvoor speciaal naar zo'n meeting komen, soort van eerst zien dan kopen.
    Als je het hinderlijk vind, dan ga je ondertussen gewoon vliegen :p
    (psst hij verkoopt ook jouw spul ;))

7. bluefalconholland

bluefalconholland

Lid geworden:
    6 jun 2007
    Ja jammer, a.s. zaterdag wordt het perfect weer.

8. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Inderdaad, die laatste paar dagen dat het prachtig weer word moeten we eigenlijk meepikken.

Ander voorstel. Ik heb hier een prachtige vliegplek in Weurt. Je ziet die locatie o.a. terug in mijn Pan&Tilt cockpit video.
    Er lopen mensen, dus uitkijken is een vereiste.

Geen boer, geen vlieglijnen, geen regels:D. Jullie zijn ook welkom hier in Nijmegen voor een mini meeting. Ik ben er zoiezo, dus geinteresseerden mogen komen.uhhh, Mits er vandaag nog voldoende animo is:)!
    Natuurlijk wél vliegers, geen vragenstellers:D....hehe;)

of zeg IK nu iets heel stoms?

Hugo, don't get me wrong, alleen de kans dat het op een zaterdag,opnieuw prachtig weer is acht ik klein:(
    Het kan vanaf nu alleen nog maar harder en harder waaien.

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  9. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Is er ook een plek om je accu's op te laden? Want heb op dit moment maar 3 accu'tjes

10. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Uh, nee :rolleyes:. Daar zal je autoaccu voor moeten zorgen.

11. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Ik heb van Sander vernomen dat hij niet komt morgen. Dit omdat de meeting niet door zou gaan.
    Even zien wie er dus wel komen, op basis van de animo zal ik vanavond even bevestigen ofdat het morgen wat word of niet.

12. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Tenzij er iemand vanuit midden Nederland komt waar ik mee zou kunnen rijden, anders kan ik niet.

13. Klaassie

Klaassie

Lid geworden:
    24 jan 2010
    Hoe laat had je in gedachten, iets na de middag?
    Lijkt me wel gaaf en idd misschien laatste "mooiweerkans" voor dit jaar. Moet het nog even thuis overleggen dan. Hugy, als ik ga zou je mee kunnen rijden, of er moet nog iemand gaan bij wie Maarn meer op de route ligt.

14. LeoFPV

LeoFPV

Lid geworden:
    14 sep 2006
    Even een berichtje vanaf het warme Kreta.

Sander ik snap niet helemaal waar je je zo druk over maakt. Mensen willen graag zien wat er allemaal te koop is op de FPV markt en ik wil gewoon diverse mogelijkheden laten zien die er zijn. Verschillende merken en ook jou spullen zoals men al eerder aangaf.
    Ter plekke zal er NIETS verkocht worden. Bij normale demo's word er over het algemeen gebruik gemaakt van jou merk en dat zul je ook merken in de verkoop erna. Alleen zijn er nu meerdere vissen in de zee en komen er steeds meer mensen hengelen.

Het feit is dat vele door de bomen het bos niet meer zien, daarom zijn meetings nu eenmaal belangrijk. Kunnen mensen zelf beslissen wat voor hun het belangrijkste is om aan te schaffen. Zowel de goedkope prut (wat best leuk werkt) als de kwaliteits spullen (het duurdere zoals IFtron) zijn van de partij. Mensen kunnen dan zelf oordelen.

Dit is dan ook de insteek dat ik savonds soms uren besteed aan telefonisch uitleggen hoe of wat met FPV. Het word denk ik tijd dat je mij eens wat serieuzer gaat nemen, en dat bedoel ik niet letterlijk :)

maar goed, we zijn hopelijk allemaal van de partij en ik probeer nog steeds mijn spulletjes goed voor elkaar te hebben om te laten zien wat er allemaal is.
    Zal wat trager gaan nu door een gebroken rib... heb nu een hele andere kijk op "red bull geeft je vleugels" .. vond mijn R1 niet zo leuk... en ik ook niet :)

ben maandag weer thuis.. :)

Laatst bewerkt: 8 okt 2010
  15. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Klaasie dat zou heel goed uitkomen, laat even weten of je gaat dan zorg ik dat je mijn adres hebt etc. mvg Hugo Janse

16. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Als het voor meerdere beter uit zou komen zondag dan is dat verder ook geen probleem.

Sander/Leo/Hugo wat was eigenlijk de bedoeling van de meeting? Om lekker te gaan vliegen met andere FPV'ers zoals dat bij de meeste FPV meetings gebeurd? Of om mensen demo's te geven, informeren en dat soort dingen.

Goed, hier een video van Weurt.
    Het blijft magisch, keer op keer, als je laag boven de grond een irritant turbelente lucht hebt, maar verder bovenin een ontzettend rustige wind.

NXNczTR_GLo[/media] - Weurt van boven.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  17. Bertus

Lid geworden:
    23 sep 2002
    Wat een leuk filmpje met de cockpit zo.
    Ik hoop toch ook eens te mogen proeven aan deze tak van modelvliegen.
    Nu is het alleen nog maar dromen.

18. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    @remy een mix van beide er zullen ook redelijk wat mensen komen die willen beginnen met fpv dus lijkt me wel leuk ook voor hun dat ze weten wat er allemaal te krijgen is. Dus gewoon voor ieder wat wils ik zorg dat er een veld is zonder restricties maar mensen die willen starten ook genoeg informatie kunnen krijgen en dingen zien. As zaterdag lijkt me een mini meet wel leuk maar hangt van klaasie af of ik kom.

19. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Hugo, niet voor het een of ander, alleen zou ik graag een minimeet hier in Weurt "organiseren"als ik weet dat er voldoende animo voor is.
    De reacties vallen mij nog tegen. Dit omdat de plannen misschien te kortdag zijn.
    maargoed, ik stel voor dat ik het tot vanavond 10 uur nog even aanzie!

Ik zal daarna direct even posten ofdat het doorgaat of niet:).

Dus wie ow wie heeft zin om morgen te vliegen?

20. FPV fliegen

Ja lijkt me wel wat maar hoe laat gaat dat beginnen en is er een aanspreek persoon voor de juiste locatie
    hoor wel of het door gaat morgen

Deel Deze Pagina