4x2 scania trekker

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Swen, 30 aug 2022.

  1. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    [​IMG]
     
    gerard v Beuningen vindt dit leuk.
  2. FredK

    FredK

    Lid geworden:
    29 nov 2018
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Den Haag
    Mooi, en ik ben nieuwsgierig of je nu wel kon rijden met verlichting aan? Wat dat vertel je niet.
    Ik zou toch alles loshalen, het lawaai dat jouw model prodceerde is niet alleen op te loasen met wat vet.
     
  3. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Alles van verlichting deed het nu perfect! geluid is wat minder nu hij is niet helemaal stil maar ik vind het voor nu goed zo :)
     
  4. trialrolf

    trialrolf Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    23 mrt 2015
    Berichten:
    3.400
    Locatie:
    Achterhoek
    Voor een meer "Europese" trailer kun je ook eens bij toucanhobby kijken.
     
    Swen vindt dit leuk.
  5. Marceline

    Marceline

    Lid geworden:
    28 okt 2021
    Berichten:
    818
    Locatie:
    Rotterdam
    Swen vindt dit leuk.
  6. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Dat zag ik ja binnenkort eens even op mijn gemak kijken, en anders houd ik het bij de city trailer en zet ik daarvan het karkas weer even in elkaar
     
  7. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Alweer even geleden dat ik hier wat heb gepost maar daar ben ik weer! eindelijk weer even aan de modelbouw gegaan lichten ontvangen bumper voor de container trailer in elkaar gezet, moet nog even wachten voor 2x akl stekkertjes met blokjes om t aan te sluiten.
    Voor de city trailer een nieuwe voorkant gemaakt met hulp van mijn stiefvader zijn we wel even mee bezig geweest maar langzaamaan laatste loodjes hieraan ook volgende week even houdertjes maken voor de zijverlichting dan spuiten en alles solderen in de hoop alles af te hebben voor de trip naar engeland voor een rc meeting halverwege juli
    [​IMG][​IMG]
     
    JoostM, ozy en stoomertje vinden dit leuk.
  8. FredK

    FredK

    Lid geworden:
    29 nov 2018
    Berichten:
    940
    Locatie:
    Den Haag
    Swen, ik lees dat je naar een RC meeting in Engeland gaat. Welke en waar? Wel foto's delen hier op het forum.
     
  9. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Nationals gathering in engeland, een van de zoniet grootste rc events voor 1:14 trucks in engeland en fotos zullen zeker komen
     
    trialrolf en bvdh vinden dit leuk.
  10. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.743
    Locatie:
    Drenthe
    Even gegoogled:
    George Stephenson Exhibition Hall,
    Newark Showground,
    Lincoln Rd,
    Coddington,
    Newark
    NG24 2NY

    Dus het beste met de boot naar Hull, vele malen gedaan.....
    Cor
     
    Swen vindt dit leuk.
  11. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Ja ik ga alleen via hoek van holland - harwich, dat scheelde een kleine 200 euro uurtje langer rijden is niet zon probleem
     
  12. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    [​IMG][​IMG]
    Veilig vervoeren van je vrachtwagens is wel fijn, 3 kisten aangeschaft scania met de citytrailer past er in met een stukje over nog perfect voor je afstandsbediening of batterijen! voor nu voorbereid op morgen dan hopelijk de hele city trailer kunnen spuiten + de verlichting van de container trailer aansluiten dus hop alles erin gepropt en morgen maar eens kijken hoe goed deze bakken in mijn al zo kleine seat gaan passen!
     
    trialrolf en bvdh vinden dit leuk.
  13. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Daar zijn we weer! vandaag een begin gemaakt met verven, de afdekplaat voor de container chassis in de primer en eerste lagen kleur gezet, dak van de city trailer heeft de eerste primer lagen gekregen. Veel gezaag in iedergeval vandaag, 20 stukjes styreen en hout op maat gemaakt voor de marker lichtjes zoals op de fotos en de spullen moesten natuurlijk wel mee dus gelijk even de bak getest past net in mijn auto 3 naast elkaar gaat nog even een uitdaging worden in iedergeval fijn weekend! en tot de volgende update.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Marc w en bvdh vinden dit leuk.
  14. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.743
    Locatie:
    Drenthe
    Swen, zou je tussen de plaatjes een "enter" en een spatie kunnen plaatsen, dat toont een beetje overzichtelijker
     
  15. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Zal t voor de volgende keer onthouden
     
  16. Helicor

    Helicor

    Lid geworden:
    28 aug 2009
    Berichten:
    2.743
    Locatie:
    Drenthe
    Kan nu ook nog hoor, klik op "bewerk" links onderaan.
     
  17. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    staat die alleen bij mijn laatste bericht toe niet die met de fotos meer helaas
     
  18. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Vandaag alle beugeltjes geplaatst + wat gespoten waarvan geen fotos en dan kom je er dus achter nadat alle beugeltjes erop zit dat je er 2 meer hebt dan gedacht en dus 2 lampjes te weinig ach dan plaatsen we die er wel later op als ik er meer heb in huis
    [​IMG]
     
    bvdh vindt dit leuk.
  19. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Verven is afgerond! gaatjes geboord voor werklampjes nu moet alles gesoldeerd worden en dan de zeilen erin hangen en op de boot ermee!
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
  20. Swen

    Swen

    Lid geworden:
    29 aug 2022
    Berichten:
    342
    Locatie:
    dordrecht
    Denk dat ik erachter ben waarom de fotos weggaan hopelijk blijven ze nu wel staan
    ca03be1d-a100-4ce4-a713-5527d3d8ce1e.jpg e81ac397-a1dd-4293-9da7-7f588391f027.jpg fc6bab5b-7858-437d-acba-5e8f29e57e91.jpg
     
    ozy, Marc w, Truckie en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina