4x2 scania trekker

Discussie in 'Bouwverslagen Trucks en Bouwmachines' gestart door Swen, 30 aug 2022.

1. Swen

Swen

Lid geworden:
    29 aug 2022
    De trailer is af, tot vanochtend 3 uur zitten solderen met hulp van de rijke it en electra waarvoor dank, fotos die volgen later moment ik moet nu haasten naar de boot!

2. FredK

FredK

Lid geworden:
    29 nov 2018
    Swen veel rijplezier in Engeland, zal wennen zijn om links te rijden met je model.
    Mocht je Range Rover politiemodellen zien, doe de groeten aan de bouwer er van Simon 20240420_143343.jpg

3. Swen

Swen

Lid geworden:
    29 aug 2022
    Hier dan een foto van de afgemaakte trailer, kwaliteit is niet de beste mn telefoon camera is healas niet meer zo goed, moet nog wat aanpassingen doen 3 lampjes moeten nog gesoldeerd worden omdat ik 2 te kort had en 1 kapot en ik moet de achteras eens uit elkaar halen aangezien dat de wielen niet netjes recht lopen maar hobbelen
    image1.jpeg

ozy, Catwoman, Truckie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Swen

Swen

Lid geworden:
    29 aug 2022
    Hier nog wat profesionele fotos genomen door een maat zijn vader! Ik had de kieptrailer van een maat even geleend dus voor het laden in iedergeval een goeie 10 meter achteruit rijden wantja anders reed ik al mn lampen eraf dit heeft mij wel laten realiseren dat ik toch echt wel zand etc wil kunnen rijden dus het nieuwe project wordt daarop voorbereid[​IMG]

Lijkt erop dat ik de actie fotos helaas niet kan uploaden deze zijn te groot voor de siteo_O

Deel Deze Pagina