7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Hallo.
Ben even lichtelijk in de war......
Maar vliegen jullie nou op een geheel andere locatie op Soesterduinen??
Ik ken alleen maar de parkeerplek van die meetings en dan dat lange pad wat richting de duinen loopt.
Daar zijn dan van die graseilandjes/heuveltjes waar men op kan staan.
De vliegplek die jullie bedoelen is zekers een stuk verder lopen ofzo??
Vr Gr D

we spreken nu af op de originele plek bij de parkeerplaats aan de beaufortlaan, omdat de vorige locatie erg kaal was, bij de beaufortlaan moet je wel iets verder lopen met je spullen, maar daar heb tenminste wat bomen en zo.....

dus ik neem aan dat je het nu over dezelfde locatie hebt....goed genoeg weer voor de motor?;)

Hoi.
Bedankt voor je vlotte reactie.
Ik begrijp het een beetje maar nog niet helemaal.
Vandaag gaat mij niet lukken omdat ik al afgesproken heb om te gaan vliegen met de vaste kliek wildvliegmaatjes.
Morgen langskomen hangt er nog om omdat de vriendin andere plannen had die reeds waren afgesproken maar ik lichtelijk vergeten was.Ha ha ha ha
Wat in mijn geval ook meeteld is dat ik mijn motorfiets liever niet voor langere tijd uit het oog daar laat staan.
Op een oficiele MultiCoptervliegmeeting staan er altijd ook veel Forumleden op en nabij de parkeerplaats en dat is voor mij een heel veilig gevoel.
Om mijn fijne tweewieler daar te laten staan tijdens een mini vliegmeeting en dan een endje het veld in te gaan om daarna terug te komen en de kans bestaat dat nare mannen mijn motorfiets op een trailer hebben geladen en hebben gestolen ga ik toch echt niet gokken.
En de mogelijkheid om mijn motorfiets daar vast te zetten is ook niet wat weet ik al.
Fijne dag jullie.
Vr Gr D

en staan anders honderden bomen om een ketting omheen te leggen hoor, en anders als je een staalkabel hebt, kun je hem ook nog om het sleepoog van mijn auto leggen :)

@ Garbungel

ja de officiele meet is volgende week, maar het is goed weer, en ik heb er zin an om morgen ook lekker daar te vliegen !:D

Vandaag was het erg goed weer! Klein beetje fris nog, maar goed te doen.
Drommels heeft gevlogen en is niet gecrashed!

Misschien morgen ook maar even langs hoppen op de meet.

Morgen langskomen hangt er nog om omdat de vriendin andere plannen had die reeds waren afgesproken maar ik lichtelijk vergeten was.Ha ha ha ha
Wat in mijn geval ook meeteld is dat ik mijn motorfiets liever niet voor langere tijd uit het oog daar laat staan.

Het is daar toch wel een veilige plek Dylan.
Er komen alleen mensen met honden die gaan wandelen.
Ketting mee, boom vast leggen aan de motor en vliegen met die handel.

Jij bent toch baas in huis.
En anders komt ze ook mee.
Ik kan heel goed met vrouwen omgaan! :cool:

Ha ha ha ha ha..........
Jullie zullen vast gelijk hebben.
Ik zal haar vanavond nog eens lief aankijken maar beloof niets hoor.
Ze kan soms zo grillig zijn als een biefstukje dat ligt te spetteren in de pan.Ha ha ha ha
Zullen vast de hormonen zijn.
Met wat geluk kom ik morgen wel die kant uit.
Haar meenemen is geen optie want ze vind al dat vliegend spul nog steeds speelgoed voor grote kerels.Ha ha ha
Af en toe moet je ook je stem laten gelden wordt mij vaak verteld door collega's dus zal morgen eens laten zien wat voor kerel ik ben.Ha ha ha ha ha
Vanaf hoe laat staan jullie er als ik vragen mag en wie komen er allemaal?
Vr Gr D

We zijn er vanaf 12.00 uur.
Heligek, Drommels, Michel, Corne en de gezelligste natuurlijk; ikke.:D
Maar meestal komen er op het laatste moment nog wel wat meer opdagen.
Misschien komt Ruben ook nog, heb 'm een whatsapp gestuurd.

hahaha, dat is de reden dat ik niet kom morgen :mrgreen: (maar dat is niet leuk voor ben, dus zeg ik dat ik moet werken;))

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar is er een adres waar het volgende week zondag precies is?

Back