7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Mannen vanaf hoe zijn jullie daar aanwezig want ik wil dat fpv vliegen wel eens zien en nog meer kennis opdoen van alle quadcopters

he trml,

ziet er goed uit.
ben nu mijn tbs fpv klaar aan het maken.
ook graupners erop maat 9 inch

morgen mijn fpv maiden bij het zand

heb jij al meer vlieguren gemaakt?

he trml,

ziet er goed uit.
ben nu mijn tbs fpv klaar aan het maken.
ook graupners erop maat 9 inch

morgen mijn fpv maiden bij het zand

heb jij al meer vlieguren gemaakt?

Jurgen, ik heb met de naza al wel een paar keer kunnen vliegen, vliegt een stuk beter dan het KK bordje, maar het is voor mij toch wel veel te koud geweest de afgelopen weken en ik heb sinds deze week mijn DX6i echt pas goed kunnen programmeren zodat ik in alle modes kan vliegen en ook nog de course-lock kan gebruiken. (zie: Dji Naza met Spektrum DX6i, eindelijk gelukt. Verderop in het forum). Als het dit weekend een beetje wil lukken met het weer dan ga ik hem weer eens uitlaten. ;-)

Hallo allen.
Met wat geluk hebben we 10 maart goed vliegweer erbij.
Zoals het er nu uitziet acht ik de kans klein dat de koude temperaturen terugkomen voor de 10e maart.
Ik heb serieuze plannen om langs te komen en zal dan wat vliegmaatjes meebrengen.
Hoop echt dat het droog blijft de 10e maart.
Want vanaf aankomende donderdag verwachten ze al weer regen en hopenlijk zet dat niet door naar zondag 10 maart.
Vr Gr D

Zoals het er nu uitziet moet ik 10 maart om 15.00 uur werken dus waarschijnlijk ben ik er vroeg en dan tot een uurtje of 12.30 uur...ish...

Die zijn er wel hoor Lennie :-)

[youtube]
Dat bedoel ik ja :D
ik heb er laatst (gisteren dacht ik) nog een iets kleineren quad copter gezien,
die knalde u'm echt van hoog zo het water in en vliegt dan gewoon weer verder..:cool:

Ik ben er naar op zoek op het forum hier.. want daar heb ik de video gezien..

groeten,Ray.......

Hoi Vincent.
Zal het zekers proberen, tenzij het met bakken uit de lucht komt zetten want in de volle regen op de motor zitten is ook geen dikke pret.

Rob........jij melde vroeg erbij zijn ivm je dienst op zondag 10 maart.
Hoe laat denk jij dan zondag in Soesterduinen te staan?
Vr Gr D

De info die ik hierover heb gekregen is dat het doorzichtige frame momenteel helemaal niet leverbaar is en de overige frames van aquacopters zit een levertijd op van een week of 3-5. Aangezien ik niks ga bestellen wat niet direct te leveren is, hoef ik er nu geen.

Voor je het weet heb je de boel al betaald, en heb je na een half jaar nog niets.......

Back