7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
Tja het moet wel een keer doorgaan. Je zult wel zien dat er na volgende week ieder weekend weer mooi weer is.

Ik zeg maar weer af voor de zoveelste keer ........het word zondag geen goede dag.
Zeer veel wind en het gaat weer sneeuwen volgens de laatste radar beelden die ik tot mijner beschikking heb op het werk.

Ben die smerige vieze rotwinter nu echt meer dan spuugzat.
Wat duurt het toch allemachtig verdomd lang voordat die lente met dubbel temperaturen nou eens echt begint.
Eind maart op dit moment en dan hebben we dit soort weertype met kloterige kou en wind.
Moet toch echt niet gekker worden.
Ik haak zondag ook af want ga toch echt niet met vrieskou op de tweewieler zitten om dat end te rijden.
En laat staan dan op de vlieglocatie in die verrekte kou mede veroorzaakt door die harde schijt wind voor de lol beetje rondvliegen.
Schijtweer.
Gr D

Ach..juist mooi dat beetje water,je hoeft er niet overheen te vliegen Ben 8)
Er is een grote parking bij de heuvel en met een honderd meter verder al een grote weide..wil je het hogerop zoeken is het wel een klimmetje maar heb je een giga uitzicht rondom.
Volgende keer eens proberen hoe het FPV vliegt hier,ik denk dat mijn bereik hier helemaal top moet zijn bovenop de heuvel..!

Windkracht 6 en 0-graden , wordt tegen de wind vechten :)
Als de meeting doorgaat kom ik vliegen , ben dat rot weer ook kotsbeu .De winter blijft maar aanhouden , dat kan nog enkele weken duren voor het iets beter weer is.

Laatst bewerkt:
Enige pluspunt is dat we met z'n allen Godzijdank al aan de goede kant van het seizoen zitten.De echte lente en zomer moeten we nog krijgen.En die hebben we dus nog in het verschiet.
Dit knake weer kan toch echt niet lang meer door blijven gaan zo en die mother fucking Koning winter druipt toch echt weer bijna af richting zijn grotje/woonhut om daar zekers voor een dik half jaar zich koest te houden.De ashole.
Hoorde gisteren dat het verleden jaar maart 19 graden was met zon erbij.
Het waait hier nu zo hard dat zelfs de dikke bomen zonder blad eraan behoorlijk heen en weer zwiepen.En dat is behoorlijk uitzonderlijk.
Gr D

Mmmmm, vorige week zat mijn copter al helemaal onder het zand na de mini-meet bij Soest, dat zal nu al het geval zijn zonder dat je vliegt. :rolleyes:
Kachel lekker hoog en knutselen.

Wanneer de tijd weer verzet wordt kunnen we een uur langer sneeuw schuiven. :evil:

Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 24/03/2013 - Soestduinen, Soest

Vakken van 2 bij 2 meter maken. Wie het langst (in rate) in zijn vak kan hooveren heeft gewonnen.

Het zit echt niet mee. Zowel mijn H-Quad als mijn Tricopter moeten nog ingevlogen worden. Doordeweeks was het prachtig weer maar is het donker eer ik goed en wel thuis ben en nu dit weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nose in lijkt me geen goed plan voorlopig........

wel een leuk idee, maar vind het al moeilijk genoeg op rate om hem met expo op zijn plek te houden......:D

Ik doe wel mee in de beginnersklasse hahahaha

Ok, toppie.
Tijdens de volgende meet hebben we dus 2 klasses.
Tail in en nose in hoveren op 2/2 meter.
Alles gevlogen in rate mode.
Wie doet er mee en in welke discipline?

Re: 7e MBF Multicopter Meeting - 24/03/2013 - Soestduinen, Soest

Ik doe denk ook wel ff mee, nose in klasse;) heb alleen enkel de tbs met naza manual, verder nog geen multicopters met rate...

Als ik zo naar buiten kijk, dan twijfel ik nog of ik mijn y3 zo ga maidenen......dus om langer dan 30 minuten buiten te staan is volgens mij helemaal een ramp......

tail in klasse !

Of we doen een acro klasse. Moet nog steeds mijn warthox frampje testen. Heb meer dan 4kg lift op een quad van 500gram :D

Dan hopen dan quadromax niet komt ;).

Back