7e MBF Multicopter Meeting - 14/04/2013 - Soestduinen, Soest

Locaties en Data

• Total voters
    43
ok ik ga mijn best doen om daar rond 13:00 te zijn, maar kan ook nog iets later zijn, ben nog even wat draden aant wegwerken, en heb net weer kleur in mijn video gekregen door de contactjes van het stekkerblokje van de Vtx ff warm te stoken/opnieuw te solderen.......want ik had alleen zwart wit tot ik aan datr stekkertje jutterde.....

Fijn ik weet niet waar ze zitten ......sta nu bij de lange duinen....

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er en we hebben een andere plek gevonden...

IMAG0622_zpsad707c46.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Genietse Heren.
Vind het zelf nog net effe iets te frips en woon ook niet naast de deur daar.
Hoop op snel warmer weer want dan kom ik weer eens die kant uut.
Vr Gr D

Nou ik woon ook niet bepaald om de hoek......;)

Toen ik de afrit nam was de lucht bijna zwart en de sneeuw kwam flink naar beneden.......toen even moeten zoeken naar de juiste plek....

Eenmaal daar bleek dat de heren al ingepakt hadden ivm de sneeuw..

Maar de zon kwam er weer door, en we zijn naar een andere plek gegaan, waar je iets minder ver moest lopen......

Het weer werkte mee en en het was heerlijk in het zonnetje, heb geen moment kou gehad, wat op zich al bijzonder is voor mij :p

Heligek en Ben, Bedankt voor de gezelligheid ! En de warme choco achteraf !:worship:

Smario is ook nog even geweest en heeft ook nog wat vluchtjes gemaakt !

Laatst bewerkt:
Ha ha ha ha ha..........dat is mooi en fijn dat jullie toch nog een leuke vliegmiddag hebben gehad.
Overigens zul jij wel in je heilige koe op 4 wielen naar Soesterduinen zijn gegaan of niet?
Ik heb zelf geen auto zoals jullie dus mag het dan eventueel op de motorfiets doen.
Geloof me: met dit weertype is dat echt geen pretje op 2 wielen.
Vandaar mijn eerdere opmerking dat ik (helaas) niet om de hoek woon om daar te gaan kijken in Soesterduinen.
Als ik een auto bij de deur had staan was ik ook wel langsgekomen want met een auto is elke rit een appeltje/eitje.
Vr Gr D

Ik ben inderdaad met de heilige koe gegaan, aangezien ik al die FPV zooi toch niet kan meenemen op de motor...en inderdaad op de motor is het vrij fris nu....

Gelukkig zit het goede weer eraan te komen, dus dan kunnen we ons weer uitleven met de motor :p

Top dag gehad.
Het begin was wat minder maar daarna de hele middag prima weer met weinig wind.
5 vluchten gemaakt.
Heligek wat minder want die had een beetje pech.
En Corne vloog als een hooligan met rollen en flips.
En de Flip ging heel mee terug naar Made.
Dus.... als ie 'm niet heeft laten vallen staat ie nu in de kamer te pronken. :p

De plek waar we stonden was wel erg open met weinig bomen dus het filmpje van mij zal niet zo spannend wezen.

ja was erg gezellig vandaag met corne ,ben en degene waar ik effe de naam van kwijt ben

helaas raakte ik de macht over de tbs kwijt(weet niet waarom)
hij vloog zo over de bomen vol gas weg en klapte ergens tegen een boom aan
dacht dat ik hem kwijt was maar toen we gingen zoeken kwam er iemand mee aan lopen
best wel wat schade,
-bovenplaat
-1 arm
-2 props
en wat ik nog meer ga tegenkomen
helaas maar is effe niet anders snel opbouwen en weer verder

gr.john

Daarna flipte John in ieder geval.
Maar Corne en ik hebben 'm professioneel opgevangen en pastorale zorg gegeven.
En vanavond krijgt ie extra aandacht van zijn vrouw. :Fade-color

Maarrree, ben op Corne zijn filmpje aan het wachten want dat is de moeite waard.

Corné , hoe vloog de flip eigenlijk?
Heb je nog aan de PID's gezeten of staat die nog steeds hoe ik hem heb ingesteld?

Back