Voor mijn zelfbouw boot wilde ik eigenlijk een 28mm waterjet van kmb gebruiken. Ik kan geen info vinden op dit forum over mensen die ervaring hebben met dit type aandrijving.
Nu de romp zo goed als af is heb ik mijn bedenkingen; Is het wel zo slim?
De romp die ik gemaakt heb is soort kruising tussen een DeepV en een trimaran. Het begon als een simpel tekeningetje voor de lol maar is eigenlijk een beetje uit de hand gelopen (werkt het wel of niet idee).
De romp is 900mm lang en weegt 845gr (zonder deck)
Na de moeder mal en de negatieve mal is de onderstaande romp de eerste uit de serie.
Wat voor aandrijving zou dit gevaarte een leuke snelheid geven?
Oftewel: wat zouden jullie doen
Graag hoor ik jullie mening/ervaring/verwachting!
Wanneer er interesse in is kan ik het hele "ontwerp" process in een uitgebreid fotoverslag in een topic knallen (ter inspiratie voor derden
)
Grt Sander
Nu de romp zo goed als af is heb ik mijn bedenkingen; Is het wel zo slim?
De romp die ik gemaakt heb is soort kruising tussen een DeepV en een trimaran. Het begon als een simpel tekeningetje voor de lol maar is eigenlijk een beetje uit de hand gelopen (werkt het wel of niet idee).
De romp is 900mm lang en weegt 845gr (zonder deck)
Na de moeder mal en de negatieve mal is de onderstaande romp de eerste uit de serie.

Wat voor aandrijving zou dit gevaarte een leuke snelheid geven?
Oftewel: wat zouden jullie doen

Graag hoor ik jullie mening/ervaring/verwachting!
Wanneer er interesse in is kan ik het hele "ontwerp" process in een uitgebreid fotoverslag in een topic knallen (ter inspiratie voor derden

Grt Sander