aankoop VOR 70

aankoop VOR 70

• abn-amro

Votes: 0 0,0%
  • ik bouw liever zelf

Votes: 0 0,0%

• Total voters
    64
Jeroen en Ik komen nu in de periode da er bijna rompjes kunnen gemaakt worden van de ABN-boten en Ericcson.

Ik wou in dit topic eens kijken wie en hoeveel mensen geintreseerd zouden zijn in een rompje en dek van een van de twee boten.
In carbon of glasweefsel.

Het lijkt me toch erg leuk als we met een vlootje kunnen varen, zo rond de 7 boten ofzo !

mvg Robert

@Robert 7 boten da's niet veel over heel Nederland.

Je kan toch net wat Halmar vraagt een prijsindicatie geven dat is voor de Poll ook beter misschien worden het er dan we 50 boten.

Jij wilt een Poll en een duik in onbekend water.

@Jan, ik heb geen hoge verwachtingen dat is het enige, ik zeg dit alles met enige voorzichtigheid omdat ik me niet wil binden aan de verplichting om bootjes te bouwen. Ik moet eerst maar zien dat de mal goed lukt!

prijsindicatie, rond de 200euro voor een carbon romp en dek.

mvg Robert

Good morning

I am not sure if I should write in English or German, I can read and understand Dutch, but not write it, so please excuse the foreign language in your forum. I would be very interesred in buying a hull and deck of a V70 in carbon, I have been following the race closely and am blown away by the quantum leap in performance achieved by these amazing yachts. What are the chances of being able to order one? I know the quantities are limited. I have been looking for something like it for a long time, the closest i got was this http://www.windwarrioryachts.com/ULTIMATEWARRIOR.html they are built in New Zealand, absolutely beautifully made and unfortunately with shipping cost to europe seriously expensive. Therefore the decision to build one myself if I can find a hull.

regards from Zurich

Daniel

Hoi Robert,

Zet mij ook alvast maar op de lijst voor een polyester Black Betty.
Ben erg benieuwd naar de vorderingen! Ziet er allemaal erg goed uit.

ja ik doe ook mee!

ik ga voor een ABN AMRO I bootje..

(denk je dat ik het beslag/cq zeilen van de yamaha whitbread kan gebruiken op deze romp?)

hoe groot is de VOR70 romp nou geworden dan?

ik neem aan dat als de romp >1.00m ik ook een nieuwe mast, roer, zwaard en zeilen moet hebben?

oke...

zijn er ook prefab dingen die wel aangekocht kunnen worden.. ik ben niet echt een wizard in het maken van kiel/roeren.. toch wel essentiele dingen die gewoon 100% recht moeten zijn..

Wanneer zouden de rompen klaar zijn ongeveer?

Van mijn plug word nu een mal gemaakt waarin de bootjes gebouwd kunnen worden, ik denk dat ik over 3weken een paar rompjes kan trekken.

Ik kan eventueel een kiel vleugel voor je maken, niet de mooiste maar wel erg sterk :d .

hier verkopen ze ook kielvleugels, loden bulpen, tuigage spul:
www.sailsetc.com

mvg Robert

halllo ,

ik heb zelf twee rompjes en dekjes gemaakt, ik kan er nu nog een paar extra maken mocht daar interesse voor zijn?

ik had toch meer matriaal nodig dan eerst berekent.
dus ik kom nu op een prijs van:

125euro voor glasromp+dek
200euro voor carbonromp+dek

mvg Robert

Back