Aanmelding 2e wedstrijd, Dutch Nationals te Valkenburg

En bij deze, het gaat door:

Hallo!

Met grote vreugde kunnen we melden dat de weersvooruitzichten voor 25 mei goed genoeg zijn.

Dutch Nationals 2013 gaat door!

We gaan er een fantastische vliegdag van maken!

Let op! Komend weekend zal de A44 in beide richtingen tussen Burgerveen en afrit Voorhout afgesloten zijn vanwege wegwerkzaamheden. Vanuit de richting Den Haag is vliegveld Valkenburg wel gewoon te bereiken via de A44 en N206. Vanuit de richting Amsterdam raden wij u aan om te rijden via de A4 en vanaf afrit 7 (Zoeterwoude-dorp) de N206 te gaan volgen richting Katwijk.

Meer informatie op Van A naar Beter

Met vriendelijke groet,
Martijn de Mooij

John,

bij mij werkt de link niet. Niet dat ik hem nodig heb hoor , ik vind de foto's zonder ook wel!

Het was zeker een mooie maar helaas ook frisse dag met veel wind en zweefvliegtuigen in onze "box". Zelf ben ik nog erg benieuwd naar de prestaties van mijn 2e ronde. Meestal is mijn 1e ronde de beste, maar toch....
Het was erg leuk om het Belgische team en Matt Rueben van het Britse team te ontmoeten. Lekker gekletst en gelachen.
Met 29 deelnemers wordt het tijd voor een tweede flightline. Zo goed hebben de wedstrijden nog nooit gefloreerd!

Let op, dit is niet een act om Bennie na te doen. Zo'n overal is gewoon goed winddicht! Dus geen grapjes van blauwe Bennie ofzo......

imgp4025.jpg

Steven

:puppydogeyes: Ik heb het wel en niet naar mijn zin gehad...
Vliegen was gewoon kloote :(, ja je leest het goed even zonder die **
Bij de eerste vlucht al schade... daar was ik niet voor naar Valkenburg gekomen he..
Maar voor de rest was het ondanks de kou en flinke wind gezelig om iedereen weer te zien en was het druk met bezoekers.
Ik heb lekker kunnen babbellen en wat jonge bezoekers van div heli's kunnen plukken..

Nu maar hopen dat ik naar de volgende wedstrijd kan en dan gewoon wel de dag zonder schade kan afsluiten.

Ik ben weer lekker op normaar lichaamstemperatuur en klaar om morgen de heli weer even te testen, jawel hij is weer vliegklaar.
Allemaal nog een fijne zondag avond en tot later,

Gr Wil :D

Goed te horen dat je het zo snel weer gerepareerd hebt Wil. Laat ons weten wat je van de bladen vind nu.

nou in ieder geval alles wat uitstak.

Linker frame is ook scrap.

Ik ga hem weer opbouwen als rompmechaniek, scheelt me o.a. een kap.

Staart rotor lijkt OK, net als de voorbouw. moet wel 3 setjes servo tandwielen kopen maar dat is te overzien. Verder de kop moet ik nog nakijken maar dat zal iig. wel de gebruikelijke lagers enzo zijn.

Ik gok toch zeker op een 300 euri incl bladen.

:D Vandaag wel gevlogen maar niet met de 700.
Ik mis nog een hoofdas lager.
Wel weer wat gedaan om mijn vliegen te verbeteren.
En voor het eerst een autorotatie gedaan.
Met een wat kleinere heli de Raptor 550 van tunder tiger.
Ik heb er nu meer dan 20 gedaan en de laatste 6 waren in het vak..:p
Gaat veel makkelijker dan ik dacht, ik stond er echt bij te lachen.. ha ha ha
Ging dus allemaal een stuk beter dan zaterdag..
Ik moet dus nog even een lager halen voordat ik kan kijken wat de bladen doen..
Dat zal wel goed zitten denk ik zo.

Maar Rob... ook kl**te voor jouw he...
Ik weet er alles van... jammer genoeg :(
Zaterdag was de 5X in net 2 mnd...Dus weer een mnd voor jan met de pet gewerkt...
Maar goed het kan gebeuren, we zitten er alleen niet op te wachten he..

Maar we gaan ons weer voorberijden voor de volgende wedstrijd.
Nieuwe ronde nieuwe kansen ..

Steven, bedankt nog he... volgende keer weer...;)

John..
Iedere wedstrijd is anders dus in wedstrijd nr3 ga jij gewoon knallen......:D en dat moet je natuurlijk niet te letterlijk nemen he....;)
Heel houden die heli..

Gr Wil :bye:

Lipo heeft een kleine vervorming op de hoek waar hij op terecht is gekomen maar meet nog OK, en zo te zien is alleen het tape iets beschadigd.

Voorzichtig weer proberen denk ik ?

Ja, eerst even in de gaten houden, vooral je interne weerstand. Met kleine beschadigingen valt prima te vliegen.

Back