Actie: Je (model) foto is 5 euro waard!

volgens mij is het zinloos nmog iets hier neer te zetten.
ik hoor er namelijk niks meer van terug, geen foto, reactie, niks..
3x niks dus ;)..
nee serieus.. update please!

Ik moet tegeven, dat we verwacht haden voor deze actie tijd genoeg te hebben, maar helaas om de boel goed te beoordelen komen we tijd te kort.

Ik beloof beterschap, maar op welke tijdspan durf ik niet aan te geven.

Er worden weer een aantal foto gekozen, want er zijn er diverse die de beloning waard zijn.

Maar in het starten en bijhouden van een winkel, en nog een (deeltijd) baan er bij vergt toch wel veel van ons.

Er zijn dagen dat ik deze modelbouw forum verslaving zo maar een aantal dagen over moet slaan omdat we gewoon tijd te kort komen.

Maar er komt licht aan het einde van de tunnel dus nogmaals we beloven beterschap alleen geef ik er geen tijd aan.

Met vriendelijke groet
Remco en Maureen

aheliautopk7.jpg

Kwe ni, maar precies dat die kap is samen gedrukt ....
Ik dacht trouwens dat een Extra 300L een twee zitter was ...

Sorry dak het zeg, maar er is iets vreemd me, precies dat er veroudingen niet kloppen ....

Grtz Matanza

Matanza zei:
Kwe ni, maar precies dat die kap is samen gedrukt ....

Sorry dak het zeg, maar er is iets vreemd me, precies dat er veroudingen niet kloppen ....

Grtz Matanza

Ik heb werkelijk geen idee wat jij bedoelt :?

Grt.

Nog meer; hier het resultaat van een "foto-shoot" met een digitale spiegelreflex camera.......

_mg_0537.jpg

_mg_0538.jpg

_mg_0541.jpg

_mg_0542.jpg

_mg_0543.jpg

_mg_0544.jpg

_mg_0545.jpg

_mg_0548.jpg

_mg_0551.jpg

_mg_0553.jpg

_mg_0555.jpg

_mg_0559.jpg

_mg_0560.jpg

_mg_0562.jpg

_mg_0563.jpg

(andere camera)

Img_2240.jpg

Img_2241.jpg

Img_2243.jpg

Grt.

Benno Z zei:
Let je de volgende keer bij het fotograferen even netjes op de horizon? 8O :wink:

Prachtige kist overigens :thumbsup:

Lol, een kennersoog aan het werk :D . Ik merk het ook vaak op, maar zeg er meestal bewust niets van. 80% van de mensen zien het toch niet.... Maar hier had ik het even niet in het oog, Werd te hard aangetrokken door diene vlieger :p ;)

Grtz Matanza

Benno Z zei:
Let je de volgende keer bij het fotograferen even netjes op de horizon? 8O :wink:

Is bewust gedaan, altijd maar dat rechte is ook maar saai, let jij er de volgende keer op dat je niet de plaatjes erbij neemt als je iemand quote? :lol:

Benno Z zei:
Prachtige kist overigens :thumbsup:

Dank je :lol:

Rhelie zei:
Prachtkist Alexzz ! Komt er nog een mooie spinner op ?

Uiteraard, die moet nog gespoten worden :D

Grt.

Alexzzz zei:
Let jij er de volgende keer op dat je niet de plaatjes erbij neemt als je iemand quote? :lol:
Ik heb alleen de plaatjes ge-quote waarvan de horizon scheef stond :wink:

Back