Advies voor nieuwe golf- en windbestendige boot

Discussie in 'Speedboten' gestart door pieter_oudenhoven, 28 okt 2012.

1. motorsports

motorsports Forum veteraan

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Weet niet of dreigen met de politie , nu de oplossing is , langs gaan is vaak beter , gelijk boter bij de vis , zou niet moeten , maar werkt meestal beter dan dreigingen op feesbook en politie .

Morgen is het koopzondag in Den Bosch , dus de winkel is ook open , grote kans dat Jasper er ook is , anders 1 van zijn hulpjes , en wedden dat je zo je geld of wel een goed en kompleet product mee krijgt , en als je beetje aandringt krijg je de evt. parkeerkosten en benzine kosten ook terug ;)

Maarja er zijn meerdere wegen naar Rome, echter aan jou hoe snel je er bent :cool:

2. pieter_oudenhoven

pieter_oudenhoven

Lid geworden:
    21 mei 2010
    Toevallig: gisteren, eind van de middag werd ik gebeld door Toemen. Met veel excuses voor de hele gang van zaken. Maandag zou het allemaal opgelost worden en wordt het geld overgemaakt.

Tsja, nu heb ik weliswaar al meer beloftes gehoord, maar dit is wel de eerste keer dat ze mij bellen ipv andersom. Wellicht komt het nu toch eindelijk goed. Ik wacht het nog een paar dagen af.

3. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Hmmm.... Ik geloof niet zo in toeval. Dit forum is openbaar en (ondanks alle klachten er over) heeft het een zoekfunctie waarbij je bijvoorbeeld ook een bedrijfsnaam in kunt voeren.

Maar laat het in ieder geval weten als het hele zaakje (hopelijk naar tevredenheid) is opgelost.

4. savage .26 picco

savage .26 picco Forum veteraan

Lid geworden:
    12 okt 2004
    Het nadeel is alleen dat draadjes met dit soort ervaringen vaak heel snel op slot gaan en/of opgeschoond worden Roel ;)

Waardoor heel vaak mensen onnodig in dezelfde val trappen.

5. pieter_oudenhoven

pieter_oudenhoven

Lid geworden:
    21 mei 2010
    Het verbaast me eigenlijk dat dat nog niet gebeurd is. Er wordt in dit draadje al sinds 15 juli met enige regelmaat over Toemen gesproken. ;)

Maar als het straks opgelost is, meld ik het ook hier. Tenzij het draadje natuurlijk voor die tijd alsnog op slot gaat.

6. pieter_oudenhoven

pieter_oudenhoven

Lid geworden:
    21 mei 2010
    Zoals beloofd, bij deze een update. Na het nette telefoontje dat ik vorige week zaterdag ontving, ook nog een net mailtje, afgelopen dinsdag:

Beste,

Excuses voor het ongemak en de vertraging in de verwerking van de geretourneerde zender.

We zullen de restitutie zo snel mogelijk alsnog voor U in orde maken.

Met vriendelijke groet

Toemen modelbouw

Keurig, ik was al blij dat het snel opgelost zou zijn en was van plan alles te vergeten en vergeven.

Maar nu, een week later, heb ik het geld nog steeds niet! :bad-words:

Dus Rob's optie maar eens overwogen, om gewoon langs te gaan. Voor de zekerheid eerst even gebeld. Hun antwoord: Alleen Pascal gaat over de restituties en die is er elke dag, behalve de zaterdag... Tsja, een middag vrij nemen om m'n geld terug te halen, gaat me echt te ver.

Nog steeds niet opgelost dus....:(

7. motorsports

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Erg spijtig Pieter , ik zou zelf wel gewoon er een middagje "uit" van maken en gewoon langs gaan, alles is bekend en gedocumenteerd daarro , dus ff belletje vanuit Toemen naar Pascal en het was opgelost ..

wederom minpunten voor Toemen :evil:

suc6

8. drkdgglr

drkdgglr

Lid geworden:
    13 aug 2007
  9. pieter_oudenhoven

pieter_oudenhoven

Lid geworden:
    21 mei 2010
    Bedankt voor de tip! Dat lijkt me inderdaad een goede volgende stap.

Nu kreeg ik vanmiddag nog onderstaande mail, naar aanleiding van een mail vrijdagavond:

Beste Pieter,

U heeft het begin aankomende week op uw rekening!

Met vriendelijke groet

Toemen modelbouw

Tsja, het is weer een mooie belofte, de zoveelste, maar die paar dagen kan ik nog wel wachten. We zullen zien...

10. Rscheffer

Rscheffer

Lid geworden:
    14 sep 2013
    Mijn ervaringen zijn in middels van een jaar of 9 geleden, in al die jaren hebben ze duidelijk nog niks geleerd .
    Veel succes met je verdere afhandeling met der herr toemen ...
    Gr Ramon

11. motorsports

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Das ook 1 van de redenen dat ik nooit wat koop online bij ze , haal het meestal in de winkel en controleer het ter plekke , hoewel ik wel een keer een WR8 had besteld en per telefoon een goede en snelle afhandeling werd geboden en waar gemaakt .Maar dat was nog onder Peter .......

12. Bask04

Bask04

Lid geworden:
    17 jul 2012
    Rob ( Motorsports)

Je hebt meerdere prive berichten.

mvg

Bas

13. pieter_oudenhoven

pieter_oudenhoven

Lid geworden:
    21 mei 2010
    Het ongelofelijke is gebeurd: ik heb m'n geld terug!! :banana:

Niet aan het begin van de week, zoals men beloofde, maar pas aan het eind van de week. Ook zonder de verzendkosten die ik zelf heb moeten maken om het incomplete product terug te sturen.

Ik ben dus eigenlijk 6 euro kwijt voor ruim 3 maanden ergernis. Maar toch ben ik helemaal blij. Ben eindelijk van die winkel af!

14. Samz11

Samz11

Lid geworden:
    13 jun 2012
    ik zou zeggen, nooit meer wat kopen daar ;)

15. Roy Van De Sande

Roy Van De Sande

Lid geworden:
    10 mrt 2012
    Denk dat Pieter zijn lesje wel geleerd heeft hoor Sam :)

16. motorsports

Lid geworden:
    16 mrt 2006
    Je kan daar best nog wel wat kopen, echter niet via het www, en laten bezorgen, gewoon in de winkel kopen of van te voren bestellen en dan ophalen , kan nog steeds prima ......
    Maar voor dat dit een winkelbespreking wordt ...........

:|:eek:;)

Deel Deze Pagina