Das geen crash, dan vang ik hem op Dankje robin. Volgende video is multiquence nu aan het opslaan, daarna als hij er een beetje uitziet naar youtube. Kost allemaal best wat tijd...
Nou ik geef het op voor vandaag. Eerst >2uur lopen wachten op een youtube upload (600mb filmpje). Besloten dat filmpje in WMovieMaker te laden en opnieuw op te slaan, 27Mb met nauwelijks kwaliteit verschil. Dat in <5minuten geüpload, maar staat na een paar uur nogsteed op: "Geüpload (bezig, even geduld)" en niet op: "Live!" Besloten een Vimeo account aan te maken en daar te uploaden, in no-time geüpload maar nu zegt hij dat het nog 70minuten kan duren voordat het bekeken kan worden, ik krijg een mailtje als het zover is... Alvast een link, F3P-AM in Aerofly v3 on Vimeo Maar tijdens al dat wachten wel lekker gesimt, en canon blijft er zeker in, ik denk dat ik hem zo hou tot de komende wedstrijd. Moet alleen het rammstein stuk nog iets inkorten, hij duurt nu 2,10 "echt" (aanloop niet meegerekend). Hopelijk eindigen er nu 2 onder me Edit, zal je net zien, youtube in nu live. [media=youtube]hMjslgoOE0M[/media] <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hMjslgoOE0M&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hMjslgoOE0M&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ja, heb je hoge verwachtingen voor je 1e wedstrijd? Als je naar de score kijkt van vorige wedstrijd, en van alle wedstrijden... Dan is koen al in het vizier als ik 2 punten op de juiste plek erbij krijg. Hopen dat peter en Werner meedoen, dan hebben we tenminste een deelnemersveld. Ik snap trouwens echt niet waarom er maar zo weinig mensen meedoen, is Derk te intimiderent, moeilijkheidsgraad te hoog, kost het teveel tijd? Niek, Ik weet je te vinden de volgende keer.
Ik verwacht dat ik de AM niet eens af zal vliegen maar ergens halverwege schade vlieg.. maar dat is niet erg, al mijn eerste wedstrijdvluchten in elke discipline tot nu toe, leken totaal nergens op.. maar je doet wedstrijdervaring op en er zit bij alle disciplines tot nu toe nog een stijgende lijn in, dus je hoort mij niet klagen. De huidige deelnemers zijn inderdaad te goed, dat weerhoud mensen er denk ik van.. plus dat het toch wel wat werk is, muziek bedenken kan iedereen en een beetje rondcrossen ook, maar om een mooi programma op muziek te bedenken... daar gaat best wel wat tijd inzitten, zoals je zelf ook ondervonden hebt
Ja, maar tegelijkertijd had ik de 1e wedstrijd van dit seizoen al mee kunnen vliegen. (achteraf gezien) En was ik nu al verder geweest. Voor mij was het gebrek aan oefening. Het zou mss goed zijn voor de sport als wij het gemiddelde wat naar beneden halen .
Ik denk het wel, van mij mag het hele AM gebeuren best gaan groeien, ik vind het het leukste deel van het toch al leuke indoorvliegen.
Helemaal mee eens. Over het toestel, Hier nog een hele mooie foto van de SUltimate: Dat lijkt niks op een Yak of SU 29 En duidelijk met minder aileron dan Donatas zelf heeft... Ik ben met de bouw begonnen van m'n AM toestel, ik zal een bouw/ontwerp-verslagje maken.
Vandaag mailtjte gehad van Donatas; Hello Friends, I'm happy to introduce you my latest video, im sure this is best video i ever made, it took some time to create this plane and learn crazy VPP stuff, but enough of talking enjoy; Arrow V3 is Back!!! on Vimeo Big HD file; http://www.pauzuolis-rc.com/Videos/ArrowV3HDonatasPauzuolis.wmv Mid quality on FG; Message - The FlyingGiants Media Gallery More info can be found here; Donatas Pauzuolis RC page Have a nice weekend, Donatas Pauzuolis Donatas Pauzuolis RC page Ook ideeen voor je aeromusical Nando?
Vind dat een beetje de 'heli-3D' kant opgaan. Verschrikkelijk knap, maar niet leuk meer om te zien, omdat er gewoon niets meer van klopt.
Nou, de laatste wedstrijd van dit seizoen zit erop, kan ik mij weer helemaal focussen op de AM voor volgend jaar. De 1e vlucht wouw de motor niet meer opstarten (schakelaar verkeerd staan, niet mijn zender) na een crash omdat ik te langzaam knive-edge ging, toestel dat ik niet gewent was. De 2e vlucht ging wat langer goed en wat er precies misging weet ik ook niet, ik was op enig moment achter de jury, en dat mag niet, dus maar geland. De 3e vlucht besloot ik met mijn wedstrijd Clik te doen, ging prima. Een kist dat je een beetje kent en gewoon fatsoenlijk vliegt helpt een hoop. Waar ik vooral over ontevreden was was de vlakke 8 met 2 rollen tegengesteld, Ik rolde te weinig en kwam daardoor volledig in de knoop, maar merk wel dat dit na veel oefenen een heel mooi stuk kan gaan worden. Verder klopte een hoop dingen niet echt en dat kan allemaal gefixed worden met een hoop oefenen met een shockflyer in zalen en buiten op mooie zomeravonden. Als iemand een filmpje heeft, PLAATSEN! Toestel is een stuk verder, geverfd, koolstof erin, later meer hierover in het bouwdraadje.
Wat ik nou lastig vind, hoe kom ik aan muziek. Ik heb geen Tb aan mp3, en als ik toevallig weer eens wat leuks hoor in de file de autoradio, weet ik niet hoet heet..
Gewoon post, uur, en datum onthouden.. Elke (BE) radiopost heeft tegenwoordig wel een playlist waarin je kan terugvinden hoe een een liedje heet..
Idd alex, dat doe ik ook. Ik gebruik isohunt om te zoeken en utorrent om te downloaden, genoeg legale dingen op die manier te downloaden. En wat je niet mag downloaden niet downloaden .