???? Roland; zie een paar berichtjes terug, heeft 't al in Pijnacker kunnen kopen ... Of bedoel je de upgrade? Peter
dat heeft ie inderdaad. alle quartel fil. hadden er één. Ik was de eerste die er één kocht in pijnacker. hoe de voorraad nu is weet ik nl. niet. ik heb het al weer een paar weken. Het draaide op m'n oude pentium 3 - 600 mhz. prima. heb net een nieuwe pc gekocht met alles erop en eraan en nu loopt het programma bij het opstarten direct vast (echt vast) niets werkt er meer. er is xp-home (incl serv. pack 2) op geinstaleerd. heeft iemand daar al ervaring mee. ik baal als een strier. kan ik het eindelijk in al zijn facetten benutten, doet het pc-tje raar. op m'n oude pc gebruik ik overigens wel xp-pro. zou dat wat zijn? ik hoor graag van jullie. roland
cool, een XTR achtige voor vliegtuigen. dan hebben we eindlijk een optimale mooi sim voor de planes, en de helies
over AFP de luxe het volgende: Ik heb alle problemen opgelost door de nieuwe comp. te formateren en opnieuw te instaleren met een wat oudere versie van windows xp home zonder sp2!!!!! dat gaat absoluut niet lekker samen is mijn ervaring. over ervaring gesproken, het is wel heel erg realistisch op een snelle pc met knappe videokaart erin. een echte aanrader. alle eer gaat wel ff naar wilfred jonkman uit purmerend. die heeft er slechts een uur voor nodig gehad om het op te lossen. heel goed wil, vooral dooooorgaan. roland
Mijn pc crasht zodra ik SP2 geinstalleerd heb en Realflight opstart... http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=14030
Bij mij heeft sp2 er zo'n 3 uur opgestaan, toen heb ik 'm er gelijk weer af geschopt, Bill ken de........................
ik had het ook 3 keer met sp2 geprobeerd, in de hoop dat ze ondertussen wel iets verbeterd hadden ofzo. nu een patch gevonden en hij doet het wel ok.
ik heb een originele corporate met originele SP2, geen enkel probleem alles draait en zo stabiel als een huis.
Wat is dat dan, zo'n patch,Wat doet íe en waar vind ik dat? Ik ben n.l. niet zo PC technisch, blij dat ik die sims in beweging kan houden......
Ik had problemen met internet. sp2 beperkte mijn conecties tot 10. met die patch kan je er weer 50 open zetten. Dus als je problemen hebt met internet kan dit helpen, anders heeft het niet zo heel veel zin. Als iemand het nodig heeft kan ik het wel sturen via msn. Rode
@ Paul H. Een 38Mb demo video van Maarten De Moor met AFPdL. http://home.tiscali.be/flightfreaks/aeroflyprodeluxe/Aeroflypropromovideo.WMV
Ik heb van middag gebeld naar quartel om Aerofly Pro De luxe Te bestelen. (om dat mijn vader nog steeds mijn Aerofly Pro in gebruik heeft) :lol: Heb ik maar besloten om een nieuwe maar dan de Aerofly Pro De luxe te kopen hoor ik dat Aerofly Pro De luxe uit de handel is genomen. :cry: Om dat er teveel problemen waren met service pack 2 In combinatie met Aerofly Pro De luxe En pas over 3 weken weer leverbaar zijn met een update.
Wees blij dat ze hem gaan verbeteren.. Liever even wachten dan een slechte AFP deluxe te krijgen of niet soms..?
Hoi, Ik heb in de download site van rc-sim.de een stapel preview plaatjes geplaatst voor A F P deluxe.Zo kan je de oude modellen ook van een preview voorzien, gewoon het juiste plaatje bij het model van gelijke naam plaatsen.... Later komen er meer!