AFP Deluxe

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Aad, 27 okt 2004.

1. Aad

Aad Guest

Inmiddels ook de tweede serie geplaats,wordt vervolgd.......

2. Aad

Aad Guest

De Derde serie is nu ook te downloaden, wordt vervolgd.......

3. Aad

Aad Guest

En het vierde en laatste deel preview's voor AFPdeluxe kunt u nu ook downloaden en nog een gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
    www.rc-sim.de

4. Aad

Aad Guest

Hallo RC simmers
    Reeds enige tijd bezit ik nu Aero Fly Pro deluxe, en wel met volle tevredenheid.
    Na een wat twijfelachtige start is de sim nu meer dan duidelijk aanwezig,en wat meer is , hij neigt boven al het andere uit te gaan steken....de vraag, "welke sim is het beste?", speeld m.i. totaal geen rol meer, je mag hoogstens spreken van misschien nog even goed, maar dat is een kwestie van smaak.
    Van het downloaden van nieuwe vliegtuigen en landschappen is ook al flink sprake, met name bij Lego, Rodeo, en Arthur Afpro, bij de echte simmers geen onbekenden, en ikzelf liet ook al aardige dingen achter in de rc-sim download.....
    IPACS zelf is heeft ook al veschillende patches uitgebrachten zorgt er réeel voor dat de simulator steeds maar beter wordt.
    Momenteel word er gewerkt aan een hetelucht blimp, een Kamov met dubbele rotor komt er aan en een chinook heli is er al....
    Ook word er nu gewerkt aan de mogelijkheid om op zee te kunnen landen met water vliegtuigen.
    En het gaat maar door en door.....
    Misschien denk je nu, "zo, een mooie IPACS reklame", nu, daar hebben ze mij niet voor nodig, dat kunnen ze zelf beter dan ik....
    Ik wil je alleen maar laten weten dat ik erg enthousiast ben over deze sim, ik heb die "andere "ook , maar die liggen er maar een beetje "verloren " bij!
    Ga zelf maar eens rond kijken in http://www.aerofly.com/index.html

Sterkte 8) :lol:

5. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Ik wil AFPDL ook gaan aanschaffen maar pas wanneer de kinderziektes met PC crashes etc de wereld uit zijn. Ik heb WinXP met SP2, kan ik er vanuit gaan dat AFPDL daar nu goed op aangepast is?

6. Aad

Aad Guest

Hallo Rob,
    Ik heb het hier in deze configuatie in gebruik zonder een enkel probleem, maar als er zich wat voor doet, er is hulp zat........

Koop 'm gerust, je krijgt geen spijt,( ik tenminste niet)

7. Daniël

Daniël

Lid geworden:
    9 nov 2003
    Hallo,

Ik heb sinds kort ook de AFPDL en hij is goed.
    Maar weet iemand nog waar men die indoor hal kan downlaoden een hal met een puntdak die men eerder op de AFP site stond, ik heb deze wel gehad maar door een computer crash is hij gewist.
    Nu ben ik al aan het zoeken geweest maar kan hem helaas niet weer vinden.
    Wie kan mij helpen!

8. Aad

Aad Guest

Daniel, die staat toch op de Deluxe cd, of bedoel je die niet, ik weet even geen andere.......

9. Daniël

Daniël

Lid geworden:
    9 nov 2003
    Nee die bedoel ik eigenlijk niet want zoals je al zei staat die wel op de cd van AFPDL.
    Hij stond altijd op de AFP site niet op de nieuwe AFPDL.
    Het is een rechthoekige zaal met een puntdak als je wel eens op de oude site van AFP bent geweest heb je hem vast al wel een keer gezien.

10. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Bedankt, dan moest ik 'm maar eens gaan halen :D .

11. Aad

Aad Guest

Hi Daniel ,
    ik zie nog wel wat bij bij de AFPro scenerys , maar dan moet je de ambient veranderen in objects, weet je hoe dat gaat?

12. Daniël

Daniël

Lid geworden:
    9 nov 2003
    @Aad

Nee geen flauw idee!!!

13. Aad

Aad Guest

Daniel,
    je moet de oude ambient gewoon vervangen door er eentje uit een nieuwe deluxe scenery over te copyeeren......., dus ouwe eruit - nieuwe erin, klaar.

14. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Aad,
    Heb jij er enig idee van of er al een update procedure bestaat, bijvoorbeeld via Quartel, zonder dat je de handel op hoeft te sturen?

15. Aad

Aad Guest

Hoi Hans ,
    Ik denk dat het opsturen word, ik heb zelf de gewone versie gekocht en de oude AFP gehouden, maar als ik jou was, belde ik Quartel gewoon even....daar weten ze vast meer.

16. Wilmar

Wilmar Guest

Hallo Hans,

Ik heb vandaag met Rob (van Quartel) gesproken, zij ruilen niet " oud voor nieuw + 70 euro". Dus opsturen of de optie van Aad.
    Ik ga de spullen morgen aangetekend opsturen en de dagen tellen tot ik de nieuwe versie binnen heb.

Groeten

17. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Bedankt voor het navragen, het wordt dus opsturen.
    Had eigenlijk een geringe hoop hierop omdat Quartel alle Ikarus spullen doet.
    Jammer dus.
    Ben benieuwd hoe lang het duurt.

18. Aad

Aad Guest

Hi Hans,
    wil ik toch graag even weten hoe lang of dat duurt, wil je me op de hoogte houden?
    ( K'heb nog eens 6 maanden op een uploadje van een bekend merk zitten wachten, ik hoop niet dat het jou gebeurdt)

19. Aad

Aad Guest

Zo , hallo RC-simmers,
    Vandaag heb ik een watervliegtuig van Arthur mogen testen voor de deluxe, nu ik kan je vertellen dat ziet er erg goed uit.
    Met de Grumman Albatros kan je nu overal op zee landen en opstijgen, dat bestond voor die tijd niet...
    Ook Lego had alreeds een waterplane gemaakt, hij heeft zo'n beetje uitgevonden hoe dat werkte, het is een Magister met waterski's geworden...
    Het is de bedoeling dat er meer waterplanes komen, dus watervliegtuig-liefhebbers hou het in de gaten...
    Er zijn nog meer ontwikkelingen aan de gang, als je het leuk vindt, hou ik jullie op de hoogte.........

20. Rol@nd

Rol@nd

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Een screenshot mischien ?

1 foto zegt meer dan ... :p

Deel Deze Pagina