AFP Deluxe

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door Aad, 27 okt 2004.

1. Delcam

Delcam Guest

Ik snap het weer even niet: Quartel verkoopt de update niet? Ik heb gisteren de nieuwe versie gekocht met inruilen van de oude CD en aansluitsnoer en bijbetalen van €69.90.......precies zoals Ikarus zelf ook aangeeft.
    Naar ik begreep hing het af van de inruil politiek van Ikarus zelf.

Hans Delemarre

2. Aad

Aad Guest

[​IMG] watervliegen in deluxe
    Ik weet effe niet meer hoe dat gaat hier.....dank voor hulp!!!

3. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Ik zie geen mogelijkheid om de zender die via PPM op de dongle zit te calibreren, klopt dat? In de besturingsdriver waar je de uitslagen van de kanalen kunt zien is de schaal verdeeld in vieren en van alle kanalen loopt de uitslag precies van 25-75% en staat ieder kanaal in de middenstand op 50%. Op zich lijkt het prima maar bij ieder model loopt bij throttle dicht toch de motor nog dermate hard dat het model gaat rijden hetgeen er op lijkt dat dit kanaal op 25% uitstuurt. Is dat normaal?

4. Aad

Aad Guest

5. Rob

Rob Forum veteraan

Lid geworden:
    30 mei 2002
    Deze patch zit er vanaf het begin al overheen dus daaraan ligt het niet...

6. Aad

Aad Guest

7. Pjotrrr

Pjotrrr Guest

@Delcam:
    WAAR heb je deluxe kunnen kopen met inruil?

Peter

8. Aad

Aad Guest

Quartel Pynacker......

9. Delcam

Delcam Guest

inruil wel kompleet met originele CD, snoer met dongle en handleiding en doos....

Hans Delemarre

10. Hans Meij

Hans Meij

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Kom net bij Quartel vandaan en heb mijn AeroflyPro ingeleverd.

Inruilprocedure bij Quartel Pijnacker is:
    Inleveren dongle en orig CD
    Quartel stuurt op naar Ikarus
    Na +/- 10 dagen kan je de nieuwe versie ophalen

Je hoeft geen originele verpakking en of boek in te leveren.
    Je ontvangt ook geen setje in een nieuwe verpakking terug, maar een upgrade kit zal ik maar zeggen. Een CD en een dongle in een zakje.
    Ikarus wilde Quartel niet vooraf voorzien van een aantal upgrade-kits vandaar de genoemde procedure.

Op zich een mooie regeling lijkt mij zo. Je loopt dus geen risico van het onderweg weg raken, en de betaling is aan Quartel.
    Goede service van Quartel!

11. thomass

thomass Guest

hallo iedereen,

ik ben hier nieuw, heb ook AFPD gekocht en ik ben er zeer tevreden over. Maar is er misschien iemand die weet waar een airwolf te downloaden valt. Of een BELL222...

Thomas

12. Aad

Aad Guest

www.rc-sim.de download site en links in menu. Misschien geen airwolf, maar wel een hoop andere...

13. thomass

thomass Guest

Bedankt,

er staat inderdaad een mooie chinook. Moest je ooit een airwolf tegenkomen (ook iemand anders). Laat het maar weten

groetjes

14. Aad

Aad Guest

Hi Thomass
    Heb je dan die KAMOV niet ontdekt, met die dubbele rotor, niet te gering ,zeg, je moet ook maar eens in menu naar de links kijken, daar zit ook nog wel wat......

15. thomass

thomass Guest

KAMOV had ik ook al gevonden. Die is inderdaad ook geweldig.
    De links nog niet, maar daar zitten er spijtig genoeg veel tussen die niets opleveren.

Toch bedankt

16. Aad

Aad Guest

17. Wilmar

Wilmar Guest

Donderdag 20 januari de originele CD en snoer netjes verpakt, aangeboden bij de TPG.
    De 28ste nog niets binnen (ik ben een ongeduldig type), dus een mailtje gezonden met de vraag of er al wat onderweg was, de reactie: wij hebben nog niets ontvangen.
    Ik was dus not amused. :evil:
    Vandaag 2 februari had ik pakketje uit Duitsland van Ikarus, met de bestelde update binnen. :)
    Dus via Quartel gaat het wel iets sneller maar dan moet ik er ook 2x naar toe rijden.

18. Aad

Aad Guest

Jaja , Wilmar ,
    Geduld is een schone zaak, maar het moet niet TE lang duren.......
    Maar, inmiddels ken je bij rc-sim weer een heel bijzonder vliegtuig downloaden,een "Tilt rotor"
    De V22 Osprey is in de collectie toegevoegd en ik ken je dit MEESTERSTUK van harte aanbevelen.
    AFPDeluxe blijft ons verrassen, qua mogelijkheden...
    je moet hem wel in de heli-mod besturen :)

19. Aad

Aad Guest

nieuw in AFPDeluxe

20. Aad

Aad Guest

Een vliegboot voor alle wateren voor AFPDeluxe , nu in download....
    De scenery is ook nieuw! ( Met wind-energie park)

Deel Deze Pagina