F
fireforx309
Guest
zo! dat is talent hebben! ik verwacht in de toekomst nog heel wat mooie toestelletjes van je!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Massatraagheid hoor ik al zachtjes galmen, maar zou je dat nu echt merken?k ben benieuwd naar jullie mening; zou het jou iets uitmaken, of maak je er echt een punt van?En waarom natuurlijk, daar kan ik dan weer wat mee!
Klopt helemaaljij zei laatst bij het herstel van je mini dlg.... wat maken die extra grammen nog uit? als het windstil weer is moet ik werken....
je hebt je antwoord....of ballast, of een mooie tekening.
Ik ga gewoon op de buiten kant spuiten, daarom moet er ook eerst een basisleur op. om de huidige kleuren(groen/geel) te dekken.ik weet niet hoe de vleugel is opgedeeld? maar ik vermoed, een Dbox, en daarachter wit, met eventueel disser? mss kan je in het witte gedeelte wat airbrushen? de gehele vleugel moet daarom niet in de verf staan.
Heb mn twister toch maar gewoon gespoten....Ik vond dat ik er in Mucke wel een beetje sjiek op mag staan...