Airbrush op dlg vleugel

zo! dat is talent hebben! ik verwacht in de toekomst nog heel wat mooie toestelletjes van je!
 
Ik hoop na het ek in Tynaarlo weer wat meer te weten over de mogelijkheden, maar voor deze week ben ik ff klaar met airbrushen, nu eerst alles klaarmaken voor Tynaarlo! Zwembril,lieslaarzen en goed humeur staan paraat, twister mist op het moment nog een kielvlak en een fatsoenlijk zwaartepunt......Uittrimmen voor a.s. wedstrijd gaat lastig worden, we gokken erop!Nogmaals dank voor de leuke respons, echt super!
 
Zo, dat duurde even voor er weer wat geschreven werd door mij in dit draadje. Op het moment twijfel k of ik de vleugel van mijn twister 2 onder handen ga nemen, het is namelijk zo dat ALS het airbrushen de vleugel slechter maakt, ik geen andere vleugel reserve heb.....Iemand toevallig nog een goede vleugel ergens toevallig?
Verder vroeg k me af wat nou werkelijk het effect is van die ongeveer 15 gram extra aan de vleugel.Ik verwacht dat ik eerst een basiskleur moet spuiten zodat de vleugel mooi effen van kleur is, dan het plaatje en uiteindelijk de blanke lak, vandaar die 15 gram.Als de grondlaag niet nodig was en de kleuren aanmeng met blanke lak zodat de laatste laklaag overgeslagen kan worden, zou het extra gewicht op een heel kleine 10 gram uitkomen. Massatraagheid hoor ik al zachtjes galmen, maar zou je dat nu echt merken?k ben benieuwd naar jullie mening; zou het jou iets uitmaken, of maak je er echt een punt van?En waarom natuurlijk, daar kan ik dan weer wat mee!
 
Massatraagheid hoor ik al zachtjes galmen, maar zou je dat nu echt merken?k ben benieuwd naar jullie mening; zou het jou iets uitmaken, of maak je er echt een punt van?En waarom natuurlijk, daar kan ik dan weer wat mee!


jij zei laatst bij het herstel van je mini dlg.... wat maken die extra grammen nog uit? als het windstil weer is moet ik werken....

je hebt je antwoord.... :p of ballast, of een mooie tekening.
 
jij zei laatst bij het herstel van je mini dlg.... wat maken die extra grammen nog uit? als het windstil weer is moet ik werken....

je hebt je antwoord.... :p of ballast, of een mooie tekening.
Klopt helemaal:oops:, alleen zijn de prestaties van die mini niet te vergelijken met de twister en dat vleugeltje heeft er maar 4 gram bij gekregen. zonder servos weegt het gehele vleugeltje maar 65 gram inclusief airbrush, vandaar dat het daar voor mj geen punt is. De twster heeft daarintegen toch wel een aardig doordacht profieltje gekoppeld aan zn gewicht, als k nu heel moeilijk ga denken kom k toch op de vraag hoe erg je de vliegeigenschappen beinvloed door het extra gewicht over de gehele vleugel.
 
ik weet niet hoe de vleugel is opgedeeld? maar ik vermoed, een Dbox, en daarachter wit, met eventueel disser? mss kan je in het witte gedeelte wat airbrushen? de gehele vleugel moet daarom niet in de verf staan.
 
ik weet niet hoe de vleugel is opgedeeld? maar ik vermoed, een Dbox, en daarachter wit, met eventueel disser? mss kan je in het witte gedeelte wat airbrushen? de gehele vleugel moet daarom niet in de verf staan.
Ik ga gewoon op de buiten kant spuiten, daarom moet er ook eerst een basisleur op. om de huidige kleuren(groen/geel) te dekken.
 
full
Heb mn twister toch maar gewoon gespoten....Ik vond dat ik er in Mucke wel een beetje sjiek op mag staan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik denk dat je nog tegen betaling en bestelling binnenkort wat dlg's mag spuiten!
je hebt een wonder hand!
ik ben benieuwd wat je er in de toekomst nog uit zal toveren!
(hoe zit het met de onderkant? wordt die ook gedaan?)

je doet het fantastisch man!
 
Vincent, Fantastisch!!

En... je vlieg ook al bijna zo goed als je paint.
Dat is wat we zien van je op Veronica, dus pak de punten.

veel plezier in Mücke.
 
@Its; 18e van de 81 (oke, een paar waren niet op komen dagen, maar daar hebben we het niet over..)Ben er heel blij mee, top 3 van the Dutchboys!
@Rvanderee, ongeveer een uurtje of 4/5...
 
Back
Top