lol!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hey Karel! We begonnen je al te missen.....Loet was erg blij met de neus die je in Mucke onder zijn ruitenwisser had gedaan, maar waarom heb je niet even gezegd dat je er was? Had namelijk heel erg graag een foto van je willen maken, zodat ik een mooi potret van jou op mijn volgende hlg kan airbrushen:wink:. dat lijkkt me pas origineel!ik vind het heel mooi wat je doet en ik kon bijna niet schrijven want ik wist mijn paswoord niet meer. maar nu gelukig wel weer.
en je hebt geschreven dat een model beter in de lucht plakt als hij gespoten is en dat snap ik helemaal niet dat je gaat vliegen als de verf nog niet droog is want dan dan krijg je toch ook leleijke plekken op de vluegel. en ook je vingers worden vies en dat zou ik niet willen
ik ben wel erg ongeduldig om te zien wat je gaat maken voor je volgende hlg maar nu moet je hem wel laten drogen. en ik zou ook de onderkant doen want die zie je toch ook als je voorbij vliegt zegt mijn beglijder en vader ook'
kdk
Zat zelf te denken aan alle vogel soorten waarmee ik in n bel heb gezeten....Machtige vluchten waren dat!mss een onderwaterwereld? a la "finding nemo"? of de kleine zeemeermin? moet niet altijd stoer of ruig zijn![]()
een leuk alternatief is je huisdieren er op spuiten (als je die hebt uiteraard)
Ooievaar staat idd op mn lijstje, buizerd, zwaluw,meeuw, valk, rode wouw en de kraai ook. Dat past nooit allemaal op een mini.....als je denkt aan vogels.... dan lijken mij ooievaars DE geschikte kandidaat.... zij zijn nog steeds de meesters van de lucht.... en zien er nog fantastisch mooi uit ook![]()
Zat zelf te denken aan alle vogel soorten waarmee ik in n bel heb gezeten....Machtige vluchten waren dat!
Nu eerst trainen voor denemarken en swalmen![]()