Airfighterclub Gorinchem

Discussie in 'Verenigingen' gestart door Modelairplane, 12 jan 2019.

1. Modelairplane

Modelairplane

Lid geworden:
    31 mei 2004
    10-5-2024 Vanmiddag van 14:15 tot 17:45 heb ik weer wat vluchtjes gemaakt bij de Airfighterclub Gorinchem af toe waaide het aardig windkracht 2 tot 4,
    Van de grond opstijgen ging al iets beter, kwam ook door de sterke wind, en ik had een paar vliegtuigen meegenomen die snel opstijgen.
    Maar de grond was op deze dag nog behoorlijk zacht en hobbelig, maar ik het vlieg wel wat vaker op terreinen waar het veld wat veld wat minder is.
    Dus ik pas me gewoon aan de situatie, vandaar dat ik altijd minimaal 3 a 6 vliegtuigen meeneem.
    Af en toe was er iets minder wind en vloog ik ook nog een paar vluchten op muziek.
    De kleine bluetooth speaker moest ik even vastplakken ander waaide die van het hekje af door de wind.

Yes we kunnen weer naar het veld rijden, scheelt een hoop met in en uitladen zeker als 6 vliegtuigen bij hebt.

Op 11-5-2024 is het veld voor het eerst gemaaid maar voor het rollen is de ondergrond nog te zacht.
    Het veld is nu iets beter geschikt om op te stijgen dan eerst, echter we moeten eigenlijk nog een paar droge dagen krijgen om het te rollen en hopen dat we
    niet te veel regen krijgen de afwatering is op bepaalde plekken nog momenteel nog niet optimaal maar daar wordt aan gewerkt.

Het naambord van het modelvliegveld is door oud-lid Gerrit Kok https://www.aviationartgerritlkok.com/ gerestaureerd en is door de klusploeg van de opgehangen/vastgemaakt

Laatst bewerkt: 12 mei 2024
  2. Modelairplane

Modelairplane

Lid geworden:
    31 mei 2004
    gisteren van 13:45 tot 17:00 weer bij de airfighterclub gorinchem gevlogen
    Het weer was een beetje wisselvalig weer af en toe waaide het best en ook momenten van compleet windstil +
    de windrichting veranderde af en toe behoorlijk maar toch flink wat vluchtjes gewone en nog een paar oefeningvluchten
    op nieuwe en oude muziek gedaan met Swift2,hobbyking volador, Freeair blade gemaakt.
    Het veld wordt steeds iets beter onder aan dit bericht een paar foto's en klein filmpje hoe het er nu bij ligt.

Foto's en klein filmpje van de huidige situatie van het veld.

3. Modelairplane

Modelairplane

Lid geworden:
    31 mei 2004
    Foto's en filmpjes van afgelopen weken.

4. Modelairplane

Modelairplane

Lid geworden:
    31 mei 2004
    Airfighterclub eind jaars helikoptermeeting

Graag nodigen wij iedereen uit die iets met rc helicopters heeft.
    om te komen kijken bij bij de Airfighterclub eind jaars helikoptermeeting

10-11-2024 start 10:00

Vlietskade 29, Gorinchem, Netherlands
    modelvlieglub Airfighterclub, Gorinchem
    www.airfighterclub.nl

Hieronder een paar oude filmpjes en fotos van voorgaande jaren.

upload_2024-10-23_21-0-18.png

Bijgevoegde bestanden:

Laatst bewerkt: 23 okt 2024

Deel Deze Pagina