Algemeen #7407 Traxxas Rally 1:10 Topic

Discussie in 'Electro offroad' gestart door Scaler, 7 okt 2012.

1. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    De term "Multi Terrain" dekt de lading dus wel. Daar zijn we het over eens, geloof ik:D

Zullen we het nu weer autootjes hebben, en niet over in welk sub-forum ed.? Ofwel....:eek:ntopic:

2. Pete®tje

Pete®tje

Lid geworden:
    30 jan 2011
    Ik lees mijn commentaar altijd na. Ik probeer uit te leggen wat ik doe en zo min mogelijk anderen af te zeiken.

Nogmaals: je kunt er eindeloos over discussiëren. Het lijkt erop dat dit in ieder geval ergens op slaat.

Enne..... Nee, ik denk niet dat je gek bent. En het is 6751 dagen geleden dat ik voor het eerst op het internet actief was.

Die las ik later pas. MEE EENS!

3. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    Met een ongeduldig gasvingertje en deze set trek je de auto ws op z'n achterwielen:cool: Niet echt rally... Wel leuk...

En Tja... De body. Qua model wel mooi! Alleen de Traxxas style paintjob gaat op een gegeven moment lichtelijk vervelen. Vind het icm de wielen zelfs een beetje "Nikko" overkomen. In die zin wel iets anders ja;)

4. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Och, heb nu die Dakar lookaline body op de Slash zitten. Die zou er wel mooi op kunnen bijvoorbeeld. :) Heb zelf geen enkele traxxas auto met die paintjob. (allemaal zelf gespoten spul.) dus de kap kan me niet echt storen.
    Hoewel ik de Mustang 302 Boss versie wel erg graag als '1/10' zou willen zien. Of nog mooier, vintage rally auto's, mja, dat zal wel niet gebeuren. :lol:

5. Ruy Horta

Ruy Horta

Lid geworden:
    3 jan 2011
    Met een beetje geluk regent het straks 1/8 (300x325) on road en rally kappen!

Hopelijk gaat HPI mee in de rage, op basis van een Blitz oid, en dan krijgen we ook die vintage kappen erbij.

Rally als de nieuwe RC rage, why not? Als multi surface in ieder geval erg aantrekkelijk voor veel hobbyisten.

:D

6. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    Met dezelfde wielbasis/breedte als de Slash heeft bv. Proline al diverse rally/desserttruck body's voor de Rally.

Short Course and Desert Truck Bodies | ProlineRacing.com

Wedden dat we nu ook veel SC body's gaan zien op een Rally chassis? Onder de noemer "SC whit low CG";)

Als we de "ombouw naar rally" projecten hier op MBF en de algehele belangstelling voor een dergelijke auto eens bekijken, zou het best eens kunnen dat de Rally een toppertje word. Traxxas heeft een neus voor trends...

Laatst bewerkt: 15 okt 2012
  7. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Ik hoop het, vind persoonlijk Rally auto's nog wel een stukje gaver dan SC's.

Hoop alleen wel dat er dan ook wat scale-look kappen uit gaan komen.

8. aestiva

aestiva

Lid geworden:
    24 nov 2010
    Traxxas vond ik altijd vet vanwege de prachtige modellen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit wel de lelijkste auto vind die traxxas tot nu toe heeft gemaakt.

9. MeX101

MeX101 Guest

@Scaler kende je deze al? Lekker scale ;)

Op een traxxas slash chassis

10. Ruy Horta

Ruy Horta

Lid geworden:
    3 jan 2011
    Brilliante kap!

11. Dudderie

Dudderie Guest

Misschien is het chassis een idee om als basis te dienen voor een low cg slash 4x4?
    is maar een idee :D

12. DJLeonardo

DJLeonardo

Lid geworden:
    24 jun 2009
    Die is leuk voor m'n onroad! :cool:

13. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    Geweldig!!

14. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    Dacht ik het nie:cool:

15. mathijs rc gek

mathijs rc gek

Lid geworden:
    5 mrt 2011
    Leuk karretje, kan je denk ik beter offroad mee dan de 1:16.

16. Dudderie

Dudderie Guest

Hmja. Ik lees dus net dat het chassis van de rally eigenlijk bedoeld was als LCG chassis voor de slash 4x4 2.0. Traxxas heeft er alleen meteen maar een auto omheen gebouwd. Helaas hebben ze deze ietwat gehaast in elkaar gezet en daarbij helaas de foute keuzes gemaakt kwa kap (vind ik dan he).

Ik ben evenwel toch van plan mijn 4x4 te converteren naar het chassis van de rally en om het dan af te maken bestel ik voor die paar euro ook wel de onderdelen mee om er een rally van te bouwen. Ik pas alleen voor de kap. De focus kap van pro-line voor de 4x4 is vele malen mooier, in mijn bescheiden opinie.

17. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    Hmmm.. Benieuwd waar je dat gelezen hebt.

Btw... Welke datum is het? Ojaah... 17 oktober. Releasedatum van de Rally:thumbsup:

18. 187RC-NMGN

187RC-NMGN

Lid geworden:
    20 jan 2012
    Bij Toemen leverbaar vanaf 1 november

19. Synasthesia

Synasthesia

Lid geworden:
    11 jan 2010
    ziet er goed uit, misschien als alles goed leverbaar is maar eens gaan kijken om m'n stampede 4x4 om te bouwen :)

20. Scaler

Scaler

Lid geworden:
    3 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina