Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kyoshodriver-->Bartje, 14 mrt 2010.

1. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Volgende keer proberen aanwezig te zijn mannen, dan kan je uit eerste hand meedenken en discussiëren. Voor de aanwezigen was het denk ik leerzaam, voor mij in ieder geval wel.

2. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Ipv deze opmerking, wat was de uitslag?

3. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Houdt de Nomac website in de gaten.

Shepherd TeamC Benelux

4. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011
    @ bart...
    Om de boel nog een beetje overzichtelijk te houden zal ik niet het hele verhaal van jou over een algemeen klassement of ranking aan te maken voor zowel club als nk/nomac wedstrijden. Maar ik denk dat je wel een punt maakt. Ik merk op onze club MAC de Baanbrekers dat veel rijders met name die de "nk"status hebben niet meer de behoefte voelen om clubwedstrijden te rijden en meestal met de reden dat ze zich te goed voelen of het niet meer aantrekkelijk vinden. Indien je het idee van bart ten uitvoer zou brengen, stimuleer je de opkomst van de clubwedstrijden en word de kloof tussen nk/nomac rijder en clubrijder enigzins weer wat kleiner en zullen ervaringen ook veel sneller uitgewisseld kunnen worden waardoor uiteindelijk die wel beruchte drempel iets kleiner zal worden. Ik zie hier een briljant plan in. Hopelijk kan hiervan een plan de campagne gemaakt worden en misschien per ingang van het nieuwe jaar ten uitvoer gebracht kunnen worden. Vraag is alleen telt de BeNeLux-CUP dan ook helemaal of gedeeltelijk mee voor die ranking???

Trouwens over de BeNeLux-CUP gesproken. Ik heb vernomen dat het aantal inschrijvingen bij de 1/8 al aardig goed verloopt maar ik zie bij de 1/10 dat de inschrijvingen heel erg tegen vallen. Zouden jullie rijders er niet eens aan denken om je eigen in te schrijven voor deze leuke en gezelligge cup? inschrijven kan via de site MY laps of rechtstreeks via onze site.

ik hoop jullie in het weekend van 18 en 19 juni te mogen begroeten op ons circuit.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  5. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    Je geeft je eigen mening er niet over?

6. QuiXoTic

QuiXoTic

Lid geworden:
    20 sep 2005
    Op de Nomac site staat vooralsnog dat er een hoorzitting was ivm het beroep van R. Moller. Het gaat mij natuurlijk allemaal weinig aan, maar waar gaat het over?

EDIT: Laat maar, ben reeds via PM op de hoogte gesteld.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  7. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Ik heb mijn mening gegeven tijdens de sessie, net als alle anderen trouwens. Het is aan de Nomac om dit te verwerken in een stukje op de website, daarna kunnen we hier lekker verder kakelen. ;)

8. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Het irritante is dat je hier weer lekker lang op mag wachten, het was pas 1 juni dus:(

Het gaat ons allemaal aan denk ik zo. Maar ik heb al een PM gekregen met de uitslag. Alleen het hoe en waarom is interessant.

9. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Ik denk dat je pas echt iets aan die PM hebt op het moment dat de Nomac een stukje plaatst, tot die tijd is het iemands visie en niet die van de Nomac.

10. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Daarom schreef ik ook dat de uitslag mij via PM gegeven is.

11. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Nee nee... je hebt iemands mening ontvangen :yes: (mits het niet van een Nomac hoofd-bestuurslid was) De uitslag krijg je pas als de Nomac iets heeft geplaatst :D

12. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    De kortste versie en de directe reden is simpel, hoeft niet zo moeilijk te zijn en is zeker geen visie van iemand.

13. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Er wordt hier nu al 2 pagina's ergens omheen gedraaid, zeg dan ff lekker niks....

14. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Helemaal correct Roelof. Laten we rustig afwachten en niet allemaal pagina's vervuilen, het enige wat ik wil zeggen is dat het niet aan ons is om hier iets officieel over te roepen. Dat is aan het bestuur van de Nomac.

15. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Ik wist niet dat je een OFFICIELE functie had? Of denk je dat alleen?

16. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    ouch.

wacht nou allemaal geduldig ff af, totdat Frans een ( voorlopig ) stukje op de NOMAC site plaatst.

is toch niet zo van belang??

17. djiewie

djiewie Guest

Lekker is dat , ik vraag er om maar alle anderen krijgen wel een pb behalve ik.

18. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Geeft niet Hugo... het laat exact zien waarom we beter kunnen wachten, sommige mensen willen alleen lezen wat ze willen zien.

19. QuiXoTic

QuiXoTic

Lid geworden:
    20 sep 2005
    Haha, nou ik heb via PB alleen te horen gekregen waar het over ging (dat is ook waar ik om vroeg), maar niet wat er uit is gekomen. Maar goed... dat horen we blijkbaar wel als de tijd daar rijp voor is.

20. Frans Heinsbroek

Frans Heinsbroek

Lid geworden:
    12 jan 2005

Deel Deze Pagina