Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kyoshodriver-->Bartje, 14 mrt 2010.

1. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Present!

2. Richard E

Richard E

Lid geworden:
    20 okt 2005
    Proost !! [​IMG] hhips

3. djiewie

djiewie Guest

Ik kan mij verhalen herhinneren waar 1/8 Nomac rijders zelfs een jaar niet rijden of enkele wedstrijden niet rijden om maar geen kampioen te worden. Zodat ze niet hoeven te promoveren. Is ook bekend maar daarom worden regels niet veranderd.

Dennis heeft laten zien dat je derde wordt op een NK met een stock motor. Verplicht een snelle motor kopen, we vergeten wel snel he. Was het bij de 1/8 stockklasse niet dat we de beginners gingen laten zien dat je met de stockmotor bijna even snel was.;) Alleen die regel dat wanneer de beginner met die snelle motor dan toch sneller werd deze ook een stock motor verplicht werd gesteld. ook weer kosten verhogend.

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2011
  4. djiewie

djiewie Guest

...

Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2011
  5. djiewie

djiewie Guest

KIjk Ric. begrijpt het. ALAAAAAFFFFFF:D:D:D:D

6. djiewie

djiewie Guest

Helemaal mee eens. Iedereen aan de NOVA stockklasse.:D

7. djiewie

djiewie Guest

Voor het volgend seizoen kan er altijd over nagedacht worden.
    Ben ik mee eens.:D

Maar of die eruit moet wil ik eerst weten waarom die er uberhaupt in staat , Ik heb hem niet verzonnen iig.
    Misschien wel om een zeer goede reden, wat meestal het geval is.

8. djiewie

djiewie Guest

Er is hier maar een persoon die een smile als dreigement ziet.
    Maar nu even op dit Forum een vraag aan de Kyosho jongens. Kyosho racers hebben jullie bezwaar dat ik bij jullie meedoe eventueel in de overweging naar volgend seizoen. In het licht gezien van de opmerking van een persoon van dat; wel willen racen waar die kan winnen.Schijnbaar is er verschil in waardering bij sommigen. Ik vindt het een zeer leuke klasse.

9. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    JW, hetgeen Richard zegt moet je toch echt met een korrel zout nemen, kan die niets aan doen, hij komt uit Almelo. Ken je Herman Finkers?

10. mark0126

mark0126

Lid geworden:
    15 feb 2005
    Natuurlijk ben je welkom JW, net als alle andere rijders. Net als alle klassen zijn wij ook blij met alle rijders.

M.v.g. Mark

11. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Het is heel makkelijk praten over zoiets, het is veel moeilijker om dit gat in de regels te dichten. Ik heb een aantal dingen bedacht en dat ook op een eindstand waar 2 man zich bewust lieten terug vallen toegepast en het liet duidelijk zien dat er geen duidelijk bevredigende oplossing is zonder anderen te benadelen.

Jij kunt nu vele malen zeuren over een tankpistool, M7H zeurt in de 1:8 al jaren over een regenauto, zo erg dat er zelfs de gedachten zijn opgekomen om een regel op te nemen dat hij geen voorstel meer mag indienen over een regenauto ;) en niet iets wat jou het beste uit komt. Natuurlijk is er niets op tegen maar verzin dan wel een voorstel waarmee je anderen kunt overhalen.

12. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    Punt !

13. xray

xray

Lid geworden:
    2 okt 2009
    Herr telsmurf heeft gesproken.:D:D:D

Standpunt is duidelijk en dat de wijze heren van de nomac een wijze beslissing neemt , met wijze heren bedoel ik , bart , rubben :D:D:D

14. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Volgens mij kunnen, mogen en hebben rijders hier best een mening en inbreng op hebben, het moet niet zo zijn dat alles bij het sectiebestuur vandaan moet komen en uiteindelijk zijn het de rijders die er ook over moeten stemmen.

15. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Ja, het is wat he...

In de electro klasse is die er al, dus nog heel eventjes wachten!... ;)

16. Richard E

Richard E

Lid geworden:
    20 okt 2005
    Ken je Ilse de Lange, ken je Wubbo Ockels, ga zo maar door, allemaal groten der aarde die uit Almelooo komen ...

Dusss ... ;):):cool:

Nog ff dit ... JW verkondigt zijn persoonlijke mening ... iedereen mag daar op reageren ... ik dus ook ... maar als meneer zich dan aangevallen voelt omdat het hem qua regels, of eventuele veranderingen daarin, allemaal niet zo goed uit komt, gaat ie met stront gooien ... :confused::rolleyes: ... hij maakt mij tegenwoordig in elk geval veel, maar dan ook veel teveel lawaai. Mijn wijlen opa heeft me ooit een zeer wijze les geleerd, blijf altijd ver uit de buurt van grote lawaaimakers, en die les heb ik altijd zeer serieus genomen. Aangezien dat lawaai maken totaal niet mijn stijl is, zal ik JW's berichten proberen te negeren.

Maareuh ... het allerergste is ... nou weet ik nog steeds niet hoe die bugles paprika smaken, iemand is me steeds te snel af, of geeft die zak niet op tijd door ... nog een biertje mag altijd trouwens, lekker ;):)

17. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    Helaas moet ik toegeven, dat ik het zo langzamerhand met Richard eens ben, qua JW.
    Jammer, maar hij doet het zelf.

Lult echt veels teveel hier.
    En dat schrikt nieuwe rijders af om eens mee te gaan doen.

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  18. djiewie

djiewie Guest

En toen was er stilte.
    Wijze mannen houden hun mond.
    Als je niets te melden hebt reageer dan niet.
    Op de man spelen doe ik niet en lijkt mij niet wenselijk.
    Forummen is leuk wanneer beleefdheidsregels in acht genomen worden.
    Als er iemand kan l....n dan weet ik het wel.
    Nieuwe rijders bij de NOMAC kunnen bij mij altijd aankloppen voor hulp en dat doen ze ook.
    Nieuwe rijders komen heus wel en die lezen dit forum echt wel zoals het bedoelt is. MET EEN KNIPOOG.
    Lawaai maak ik niet. Dat is een mening van iemand.
    Nu heb ik eigenlijk niets gezegd maar wel veel getypt.
    De 1/10 klasse is een gezellige klasse, dat blijkt uit de reacties van de 1/10 jongens op dit forum. Raad eens waar het venijn vandaan komt.
    En jongens ik drink een biertje met allen ook de 1/8 jongens op dit forum, op de baan hoor.

Ik heb ook morgen 30 graden en staal blauwe hemel. Hoorde dat Nederland een stortvloed aan regen ging krijgen.
    Beetje leedvermaak mag wel toch.;) Het bier hier is wel wat minder, maar dat kan de pret niet drukken.

19. djiewie

djiewie Guest

Mensen die mij wel kunnen beinvloeden zijn Roelof en anderen die het wel weten van mij, want die is iedereen aan het helpen op dit en andere Forum. Dat kan ik echt waarderen. Als die (,Roelof) iets tegen mij zegt dan heb ik een gemeende indruk. Wel zijn we het over dingen oneens maar dat mag en is ook gezond. Naar mijn mening.;) Ik probeer met mijn beperkte kennis hier aan daar ook voorzichtig mensen te helpen.

Even serieus nu;
    Toch even nagedacht over die verplichte overgang van de kampioen NOMAC. Heeft het niet te maken dat er een jarenlange dominantie van een rijder is geweest waardoor deze regel is neergezet. Dominantie van de sport zal altijd leegloop met zich meebrengen. Roelof zou jij met jou ervaring hier iets over kunnen vertellen. Is dit zo geweest en is het daarom bij de 1/8 zo als regel neergezet?:rolleyes:

@Martin, point taken.

20. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015

Deel Deze Pagina