Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kyoshodriver-->Bartje, 14 mrt 2010.

1. mark0126

mark0126

Lid geworden:
    15 feb 2005
    Gaat Heemstede nu niet door? Begrijp ik dat goed?

M.v.g. Mark

2. xray

xray

Lid geworden:
    2 okt 2009
    klopt inderdaad:-:)-:)-(

Zie nomac site

Gr Randy

3. Richard van Gelder

Richard van Gelder

Lid geworden:
    27 jan 2008
    Groningen is natuurlijk wat mij betreft altijd goed..:p dan weet ik in elk geval waar ik langs moet op ons baantje .en rijden zonder uitlaat zou ook nog mogen. :p:p:p:p:p:p:p;)
    Gr Richard

4. djiewie

djiewie Guest

Ik zou het leuk vinden indien een van beide clubs iets kan betekenen voor ons om daar de NK te houden. Op Gouda heb ik nog iets goed te maken ivm mijn uitval van plaats 1. En Groningen is zowiezo een super baan om te rijden.;)

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2011
  5. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    Laat ik dan maar niets zeggen. of toch??

ok: GEEN STIJL OM EEN RACE AF TE LASTEN OMDAT RIJDERS ERGENS NIET MEE EENS ZIJN !! MAAK DAN GEEN REGELS, EN LAAT MEN LEKKER MAAR ERGENS VRIJ RIJDEN ZONDER NOMAC EN REGELS.

Maar ff tussen neus en oorbel door;
    zover ik van Hnas had begrepen, gaat de Kyosho gewoon lekker wel door.
    ( had ook de Nk/NOMAC moeten zijn ).

dus gewoon inschrijven met die hap mannen.

6. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011
    uhh. natuurlijk gaat de kyosho wel gewoon door, zijn allemaal inkomsten:rolleyes: voor de club:rolleyes:
    Maar waar ik nu van baal is dat hier geen overleg over is geweest tussen de rijders anders dan die ene bijeenkomst op gouda. Er word mijn inziens gewoon een machpet opgezet en dat is het dan. Wij hebben toen met meerdere rijders aangegeven hoe wij erover dachten, vervolgens is er hard aan het werk gegaan over het geluid, de testmanier en de test zelf(niets ten nadele van de heren bart en ruben) maar over de rest van suggesties die toen opgeworpen zijn heb ik niets gezien, gehoord of heb het trieste vermoeden of vrezen of daar wel iets mee gedaan is. Ik vind het zeer spijtig voor de MACH dat zo een mooie circuit met zo een mooie historie naar de klote word geholpen door een paar woonschuitbewoners die ook nog eens een vinger in de pap hebben bij de gemeente(lijkt het) want het juridisch lijkt de MACH het ook al niet te winnen:confused::( maar omdat nu koste wat het kost gekeken is dat NK5 perse op de MACH gereden moest worden, heb je al die tijd de deuren gesloten gelaten en of niet aangebeld om eventueel ergens op terug te kunnen vallen, voor bv hetzij groningen, gouda, apeldoorn of rucphen. EN DAAR MOGEN WIJ NK EN NOMAC RIJDERS NU DE TOL VOOR BETALEN:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::snipersmile:
    Waar gaat dit allemaal heen:confused:
    Oh sorrie henk natuurlijk utrecht niet vergeten in het rijtje;)

Laatst bewerkt: 15 aug 2011
  7. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    Het is besproken en beslist op de MACh afgelopen woensdagavond.
    Het sectie bestuur heeft de beslissing genomen. NIET de MACH.

En ja, je hebt gelijk, als alles tegen zit, dan bespreek je het nog met ALLE rijders die een licentie hebben.
    Want die hebben nu 5 NK's in plaats van de 6 waarvoor ze een licentie hebben aangevraagd aan het begin van het seizoen.
    En eh........ff als regel neef, hoe zit het nu met de eindstand.
    Reglement zegt dat het seizoen over 6 wedstrijden verreden wordt, waarbij 1 race een schrap resultaat is.
    En zo kan je nog wel ff ( niet zo lang hoor) door gaan.

maar hee............ who the F...ben ik.

Is wel duidelijk dat ik NIET achter deze beslissing sta.
    Is het allerslechste wat je kan doen, een race aflassen.
    En dit komt zeker niet ten goede van deze, al zo kleine, klasse.
    Da echt een feit.

8. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Even iets recht zetten:
    De Mach heeft geen juridiche zaken lopen, dus die kunnen we niet verliezen..:confused:
    Het volgend jaar ziet er weer hoopvol uit qua vergunning, dit komt doordat mensen veel tijd stoppen in een oplossing, wat je zegt klopt van geen kant.

Het is door de sectie afgelast omdat verplaatsen struisvogel politiek is.

9. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011
    En dat is het aflasten zonder het mee laten beslissen/bespreken van de betrokken rijders dan een eenzijdige dictatuur dan:confused: ik dacht dat we in een democratie leefden:confused: :rolleyes: Maar nu komt het dus gewoon op neer dat wij maar akkoord moeten gaan, omdat de MACH niet hun zaken op orde hebben. Ik zal niets zeggen over de inspanningen van MACH en hun bestuur achter de schermen en dat ze voor volgend jaar de vergunningen op orde gaan krijgen, ook helemaal top;) maar daar hebben de NK/NOMAC rijders nu gewoon geen F.ck aan. En zien nu gewoon een racejaar in het water vallen:(
    En dit noem je dan struisvogel politiek om een race elders te gaan houden dat dan de NK circus nog een beetje normaal zal laten verlopen:confused:
    Heel erg jammer dit. Maar ja het is toch altijd de MACH die bepaalt heh:rolleyes:
    nu dus ook het verkloten van een heel NK en "geluidsregels" de boventoon laten voeren:confused:

10. djiewie

djiewie Guest

Nou, Nou, de teleurstelling is erg groot begrijp ik. De sectiebestuursleden hebben zo goed mogelijke beslissing genomen, ben ik van overtuigd. Dat van die struisvogelpolitiek ben dan weer niet eens , Verplaatsen is in mijn ogen een goede optie. De 1/8 heeft ook die beslissing genomen, is niet verkeerd in mijn ogen. Ook indien het probleem volgend jaar anders is is het goed om eenmaal te verplaatsen toch. Of ben ik niet goed geinformeerd?:rolleyes:
    Struisvogelpolitiek alleen maar omdat de MACH dit jaar dit probleem heeft, ik moet het dan toch weer met Pascal eens zijn. Allemaal met een MACH pet op gezegd en gezien.

Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2011
  11. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    Nee is niet de MACH.
    Is echt alleen het sectiebsetuur die de beslissing heeft genomen.
    Dus Pascal, niet de MACH heeft dit bepaalt, maar het sectiebestuur BC10.

12. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011
    Het gaat erom dat dit nu beslist is zonder dit eerst voor te leggen aan de betrokken rijders, en feitelijk is het wel de MACH want dankzij het hele geouwehoer over het geluid en de bepalende restricties word er nu zomaar even een wedstrijd afgelast. Dit hele verhaal was 3 NKaas geleden al bekend en alle suggesties werden links of rechts neergelegd., WANT..... het NK moest en zou door moeten gaan op de MACH. Nu hebben ze gegokt en verloren en zo ook de andere mogelijkheden weg laten vallen om in ieder geval nog een race te kunnen rijden voor het NK/NOMAC. oh ja maar de KWC mag dan wel rijden omdat die onder de grens zitten. of je het nu jantje of keesje noemt indirect heeft het wel betrekking op de MACH en word het hierdoor ook overschaduwt. Er is ook niet zoals Djewie terecht aangeeft wat er met in de 1/8 gebeurt is, onder elkaar overlegt van jongens wat gaan we doen. Roy noemt het al struisvogelpolitiek om in ieder geval de race ergens anders gereden kan worden om de NKcircus nog een beetje normaal te laten verlopen.

Het verbaast mij nog dat niemand nog de term "competitievervalsing" heeft geroepen.?![​IMG]

13. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    De Mach heeft enkele weken geleden aangegeven wat de eisen waren, dus je zit er weer naast.

14. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011
    Ja, maar is er een bespreking geweest?? is er gezegd jongens het gaat ons niet lukken, willen jullie iets anders of hebben jullie weer andere suggesties?? dit is op Gouda allemaal besproken. Toen werden er al wensen en signalen doorgegeven. Is daar iets mee gedaan of uberhaupt naar gekeken? Naar mijn weten niet want NK5 moest koste wat het kost op de MACH door gaan:confused:
    Dus wie steekt hier nu de kop in het zand???

15. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Totaal mee eens.

O dus toen was ook al bekend dat er niet gereden kon worden, en dan nu pas iets laten weten, er zijn ook mensen die vrij moeten nemen om te komen.

Nee het niet door laten gaan dat is pas struisvogel politiek, het gewoon door laten gaan dan laat je zien dat je ballen hebt, maar nee aflassen dat is pas laf.
    Ik bedoel ben je daarna klaar met brandstof rijden in NK verband dan heb je die nog gehad, ik zie het nu toch niet meer goedkomen.

Eerst kregen we nog te horen, we zijn er druk mee bezig om het door te laten gaan?

Er was ik weet niet hoelang al bekend na het 1ste nk dat de 5de een probleem zou worden, toen waren er misschien nog mogelijkheden om de NK te verzetten naar een andere lokatie, maar er is naar mijn inziens gewoon net zo lang gewacht/gehoopt dat het op de mach door kon gaan dat dit niet meer mogelijk is (of wordt er nog een andere lokatie gezocht?). Ik/wij hebben meerdere keren aangeven wat gaat er gebeuren, moet het niet verzet worden ivm de sport. Dit kan een kleine doodsteek zijn.

Maar goed ik weet ook niet alle feiten, ik constateer alleen maar.

Ik hoop dat er leden van clubs zijn die kunnen proberen het naar hun club te laten verzetten. Maar Ruben/Bart laat wat meer horen hoe het hier mee zit. Hebben jullie dit al geprobeerd?

gr.
    Peter

16. petter

petter

Lid geworden:
    13 feb 2005
    Om Pascal blij te maken...

Lijkt wel competitievervalsing!!!

17. djiewie

djiewie Guest

Nu zie ik wel rijders 1/10 ingelogd maar men reageerd niet. HEt zijn toch wel dezelfde die hier reageren maar iedereen zijn mening is belangrijk. Het sectiebestuur hoeft niet alleen te beslissen , de mening van allen is belangrijk voor hen maar dan moet je het wel geven natuurlijk. Mogelijk is er toch al gesproken met de andere circuits aangaande de NK daar rijden immers de MACH heeft 2 NK dit seizoen niet voor niets denk ik.
    Bart en Ruben lezen echt wel maar ze loggen niet in :confused:

18. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Moet dit dan altijd op een forum geknald worden? Goed advies, ga samen (rijders en sectie) om de tafel zitten met een bak koffie of bel elkaar. Scheelt denk ik een hoop ergernis en nijd.

19. djiewie

djiewie Guest

Email ontvangen van de sectie, het is duidelijk jongens.:D Pieter . zal het niet op het forum knallen.

20. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Ja.

En met dit forum wordt er tenminste nog iets besproken, we kunnen ook allemaal niks zeggen en dan alles maar laten zoals het is.
    Er komen ook mooie dingen uit dit forum.

Deel Deze Pagina