Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:10 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door kyoshodriver-->Bartje, 14 mrt 2010.

1. Ricardo Hofmeijer

Ricardo Hofmeijer

Lid geworden:
    16 aug 2010

Volgens mij herhaal je gewoon wat JW zei en gaf je geen antwoord op mijn vragen. Maargoed, lekker belangrijk. Kom er in het vervolg effe wat eerder mee, dat zou ook erg kunnen helpen met de animo.. Tenminste, zo denk ik er over! :confused:

Is dat 'aantal mach rijders' gedoe niet een beetje overbodig?

Laatst bewerkt: 4 sep 2011
  2. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011

ehhhhhhh. nee. toevallig niet:rolleyes:

3. xray

xray

Lid geworden:
    2 okt 2009
    Hey das wel even jammer , 1,5 week geleden een mailtje gestuurd naar de baanbrekers om te vragen of we mee mochten doen ter voorbereiding op het nomac weekend , omdat we er nog nooit gereden hebben , antwoord was , nee alleen voor leden .
    Nu lees ik hierzo dat er wel een heat was voor niet leden , jammer waarom niet even een mailtje naar de mensen sturen die de baanbrekers hadden gemaild , jammer .

Gr Randy

4. Strapper1974

Strapper1974

Lid geworden:
    8 feb 2011
    Sorry Randy,

Ik heb geen mailtje van jou gezien. Maar heb je die naar mij gestuurd? via website en dan sectiehoofd? Ik Heb ruim 3 weken geleden een mailtje gehad van peter en Djewie met het verzoek mee te mogen doen. Als ik geweten had van jou mail of dat jij mij een mail gestuurd had net als Peter en Djewie had jij er vandaag ook bij kunnen zijn. Ik heb donderdag nog een oproepje hier op het forum gepost. Dan moet het bereik toch vrij groot zijn. toch??

5. Ricardo Hofmeijer

Ricardo Hofmeijer

Lid geworden:
    16 aug 2010

Pascal, je geeft nu aan het 3 weken geleden te ontvangen hebben? Waarom heb je dat niet gelijk gepost? Sorry hoor, maar dat vind ik echt dom.

6. xray

xray

Lid geworden:
    2 okt 2009
    Ik heb gemaild via jullie site , en is beantwoord door Ferdi .

Kan gebeuren , no hard feelings :D:D

Pascal ik heb van de week ook gemaild omtrend een campingplaats voor het weekend 17-18 sept , weet jij of ik daar ook nog een bevestingsmail van krijg .

Gr Randy

7. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Maar iets veel belangrijkers dan dit geneuzel achteraf....:D
    Wie heeft er gewonnen, heeft JW nog een beetje gepresteerd?
    Of is Pascal er met de overwinning vandoor gegaan?

8. Ricardo Hofmeijer

Ricardo Hofmeijer

Lid geworden:
    16 aug 2010

Tuurlijk wint Pascal niet:D En geneuzel achteraf? Ik gaf het van tevoren al aan joh koekebakker! Maarten heeft gewonnen,

Volgens mij is JW maar gaan skien ofzo, denk dat die er geen zin meer in had? (uitval? )

9. Velox

Velox

Lid geworden:
    9 nov 2009
    Meneer Koekenbakker voor jou, snotneus.
    Dat gezeur op vrijwilligers bij clubs, als je het beter weet moet je gaan meehelpen...
    De laatste keer dat jou een opdracht werd gegeven moest je 10 schroeven uit een muur draaien, bij 3 gaf je al op....:2gunfire:

10. Ricardo Hofmeijer

Ricardo Hofmeijer

Lid geworden:
    16 aug 2010

Ik help mee door aan te geven wat die fout doet, heel simpel. Overigens van die schroeven waren er 10 rot ofzo, volgens mij waren het 10 per scherm? dus 70 in totaal? :D

11. djiewie

djiewie Guest

Ik heb zondag ondanks de weersverwachting naar Rucphen gereden. De dag begon met regen maar al gauw werd het beter. Dus toch maar de spullen uit de auto en een rondje op een nog natte baan gereden om te kwalificeren. Dat was goed voor een B finaleplaats vanwege dat het droger en droger werd en de laatste heat had betere omstandigheden of ze reden harder. Die B finale moest ik dus op plek 1 of 2 eindigen om door te kunnen. Gestart vanaf plek 4 naar de derde plek gereden achter Maarten Bakx en Jos philipus om in de derde ronde mijn RBT10 aan snot te rijden. Drijfstang door midden en door het carter geslagen. Ik had net een nieuw blik tornado geopend, het zal toch niet aan de tornado gelegen hebben he????:rolleyes:

Ik wil de baanbrekers bedanken voor een leuke dag met veel gezelligheid.
    Over 2 weken de NK. Dan gaan we het weer proberen. Ik had een goede setup volgens mij. Wel weer heeeeellll anders als ik normaal had.

12. Ricardo Hofmeijer

Ricardo Hofmeijer

Lid geworden:
    16 aug 2010
    Zonde JW, vooral van je motor. Wat reed je eerst voor brandstof? Ook Tornado? :p

13. djiewie

djiewie Guest

Ja , ook tornado. Ik heb 2 blikken tegelijk gekocht en de eerste was op dus voor de finale het andere blik aangebroken. maar het kan ook gewoon de drijfstang zijn geweest ofschoon die wel nieuw was samen met de lagers nog maar 4 liter?? Shit happens. Heb nog een Murnan over voor de NK, als die gaat houdt het op;) Hoe ziet jullie motor eruit als je het carterplaatje er af haal. Bij mij was de zuiger wel vettig maar het carter was aardig droog.

14. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    En voor mij was het ook weer jammer.
    Ik kon door omstandigheden op het laatste moment niet doen, wel lekker getraind op zaterdag.

Pascal bedankt voor de moeite.

En idd. blijf een beetje vriendelijk tegen elkaar, sommige steken veel vrije tijd in vrijwillegers taken en ze kunnen het nooit perfect doen.

En JW jammer van je dure motor, maar vandaar al die pluggen zaterdag.

Gr. Peter

15. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  16. djiewie

djiewie Guest

Ja , das waar ook 4 pluggen er door heen gejaagd. Maar de speling op de krukas was niet te veel volgens mij.:rolleyes:

17. djiewie

djiewie Guest

Ja Roelof, en ik was digene die het onwaarschijnlijk vond. Maar dat vind ik nog steeds. Zit weinig olie in tornado denk ik.:confused:

Maar die Murnan wil ik nog niet stuk hebben die heeft maar 2 liter gelopen das zonde. Hoe test je de brandstof eigenlijk op hoeveelheid olie?

Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
  18. Ricardo Hofmeijer

Ricardo Hofmeijer

Lid geworden:
    16 aug 2010
    Bij mij ligt er een mooi laagje (roodachtig) olie in, tussen haakjes omdat ik kleurenblind ben :(

19. petertjes

petertjes

Lid geworden:
    9 apr 2009
    Ik heb nog een nieuwe dichte bus van 5l runnertime staan die kunnen mag je gebruiken voor het NK, ga ik zelf ook gebruiken.

20. djiewie

djiewie Guest

Zou je er zelf olie bij kunnen mengen?? hoeveel zou je dan moeten bijvoegen in een vol blik van 4 liter??

Deel Deze Pagina