Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het schrap resultaat moet je wel meerekenen, anders is het krom. Dus de snelle rijders komen toch wel boven drijven....
Ik mis alleen motonica een beetje....
Geen veehoeder in de top 10
Lijkt wel een dierentuin hier, Muggen, Slangen, Schapen...
En als we nu eens alle teamrijders wegdenken, wat is dan de auto keuze van de zelf betalende man?....
Pieter, zonder betalende man bestaat er ook geen top... vergeet dat niet.... dus de top moet ons heel erg dankbaar zijn, en eigenlijk als goden behandelen vind ik....
Over Frank.. auw.... ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig geneest....
Team Shepherd bedankt voor jullie verslag. Maar is het mogelijk om de gebruikte set-up(s) van Heemstede op de site te zetten?
bvd Arie
Zo, komende vrijdag is het weer zover, dan gaan wij de Sluis onveilig maken. Met de 1:10/promo heb ik al kunnen zien dat gemene bobbel opkomen rechte stuk weer iets gegroeid is, dit kunnen leuke plaatjes geven met de mensen die daar al te graag vol gas doorheen willen. Het zou goed zijn als de Sluis in ieder geval voor het publiek voorzorgsmaatregelen neemt.
Vrijdag zal ik er al vroeg zijn om mijn nieuwe auto en wat motoren te proberen.
Om de pret niet te drukken: de prille weersvoorspellingen op weer.nl vewachten zondag wat regen, het blijft de hele week erg broeierig dus wie weet wat er nog gaat komen.
Tot zover geen afmeldingen dus het wordt een volle bak.