Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door Roelof, 8 apr 2009.

1. genesis

genesis

Lid geworden:
    25 dec 2011
    wat gebeurd er als de wedstrijdleiding ontdekt dat een rijder banden smeert.
    wat zijn dan de gevolgen?

2. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Omdat er niet veel in de regel omschreven is betekent het net als alle andere vormen van afkeur, disqualificatie van de op dat moment gereden heat of finale.

3. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Het is allemaal bekend Hugo. Banden mag je innemen, geen probleem mee. Het is alleen niet je eigendom, en zal op voorwaarde van de eigenaar retour moeten als de eigenaar daarom vraagt. Het is een punt waar je goed over na moet denken.

4. hugo41

hugo41

Lid geworden:
    15 sep 2005
    klopt helemaal !

5. arie manten

arie manten

Lid geworden:
    9 jan 2010
    Op zondag 18 december zijn alle sectie vergaderingen gehouden in Nieuwegein. De notulen van deze vergaderingen plaatsen we zo snel mogelijk op de website. De sectie’s EC10, OR06 en BC05 hadden vergaderingen met hoge opkomst van rijders/clubs. Bij de BC10 was de opkomst minimaal. De BC08 sectie had een goed opkomst maar verwarring met betrekking tot de uitkomst van de vergadering. Omdat alle besluiten genomen zijn met meerderheid van stemmen is de uitkomst van de vergadering geldig. Mocht het nodig zijn dan kan de sectie een nieuwe vergadering bijeenroepen.

6. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Dus geen wijzigen.

Shepherd TeamC Benelux

7. Richard E

Richard E

Lid geworden:
    20 okt 2005
    Niks mis mee ... en in elk geval superduidelijk !!

8. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Nou, er zijn volgend seizoen behoorlijk wat wijzigingen, alleen niet in het regelement nee...
    :D

9. Roelof

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Oh, ga je eindelijk iets anders rijden? :xmas:

Maar inderdaad, zoals het er naar uit ziet zullen er een hoop nieuwe en mogelijk ook 1 of 2 oude bekende gezichten verschijnen en laten we het maar niet hebben over de vele veranderen wie er met wat gaat rijden.

De sectie heeft ook vrede met de uitspraak maar het is nog niet definitief.

10. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    EDAM hoorde ik net, 40+ :D

11. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Mannen en vrouwen, ongeacht type of merk ;) een sportief en gezond 2012 toegewenst!

Shepherd TeamC Benelux

12. Richard E

Richard E

Lid geworden:
    20 okt 2005
    Ik wens iedereen, maar vooral alle 1:8 rijders niets minder, en dat het maar een supermooi en gezellig 2012 race seizoen mag worden. [​IMG]

13. arie manten

arie manten

Lid geworden:
    9 jan 2010
    Wel jammer . had toch een hoop goede veranderingen gehoord op de vergadering .die ook voor de rijders beter waren maar je er is gestemd . Maar blijf er bij dat somige mensen niet snappen waar ze op stemmen

14. Roelof

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Arie, andersom hebben andere mensen ook onzin gehoord, ik hoop dat je dat ook begrijpt dat wat in jouw ogen goed is bij iemand anders als onzin over komt. Ik denk dat er hooguit een handvol mensen in die zaal zaten die niet wisten waarop ze stemden maar met een redelijke meerderheid in een 2e stemronde na de verrassende uitkomst in de 1e stemronde en een extra uitleg voor de 2e ronde denk ik dat men wel degelijk wist waarop men stemde.

Zoals ik al met de vergadering opmerkte en ook nog een paar posts terug is het nu aan de clubs, om alsnog anders te beslissen. Het voorstel over het geluid (afstellen buiten de peddock) zal mogelijk alsnog in het algemene deel verschijnen.

Trouwens Arie, je zou mij nog een mail forwarden betreffende het niet aannemen van een te gebrekkig voorstel.

15. arie manten

arie manten

Lid geworden:
    9 jan 2010

Ja klopt gaat meteen effe zoeken . Maar is wel raar als dat afstellen buiten de peddock er wel door komt

Als ze de efra regels overnemen kan je niks veranderen denk ik zo

16. Roelof

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Arie, uiteindelijk hebben de verenigingen het laatste woord en ook het meeste invloed op wat er in de algemene reglementen komt. Wat de sectievergaderingen doen is eigenlijk meer een advies bepalen voor de ALV waar verenigingen als enige echte leden hun stemming geven.

17. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Sorry Roelof... Als dit gebeurd...
    Het zal dan vanuit velen een eis gaan worden om de gehele vegadering over te doen... We zijn geen speelbal!

Shepherd TeamC Benelux

18. Roelof

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Pieter, dit voorstel is in alle brandstof klasses naar voren gebracht en volgens mij ook overal op voor gestemd. Het zal alleen (tot zover) niet in ons sectiereglement worden opgenomen maar wat niet in het sectie reglement staat en wel in het algemeen reglement moeten we het algemene reglement volgen. De sectie mag alleen van het algemeen afwijken als daarvoor in de sectie reglementen de afwijking is opgenomen.

Wordt het een item voor het algemeen reglement is het de vraag wat de sectie BC08 moet stemmen, hoewel de meerderheid tegen veranderingen is was er wel met een grote meerderheid voor dit voorstel gestemd. Misschien moet jij je club vragen om voor de ALV een soortgelijk "niet verander" voorstel in te dienen? ;)

19. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Exact, en de eerste aanname geldt... Geen veranderingen dus. Anders vinden velen dat bv ook de regenregel doorgang moet vinden... Trouwens, waar is het stukje over het afdakje en tafel gebleven in dit verhaal?

Let wel Roelof (en lezers) ik ben van mening dat de regel niet verkeerd is, maar nu krijgen heel veel rijders het gevoel "Wat doe ik op zo'n vergadering als dit de gang van zaken is?" Een club komt met een voorstel, (niet een licentiehouder) en ziet pas later in wat het gevolg is. Dat was de bedoeling niet dus zetten we dat even recht...

Snap je het gevoel wat ontstaat?

Shepherd TeamC Benelux

Laatst bewerkt: 1 jan 2012
  20. M7H

M7H Forum veteraan

Lid geworden:
    4 mei 2004
    Yep, waarschijnlijk Lexus. :cool:

Deel Deze Pagina