Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

Geloof mij stevigheid van de geluidsmuur niet door heen te komen

Mzzl Henk
Raco klusteam
Raco Off Road

Ps veel plezier as weekend
wij klussen weer verder aan de Off Road

Zo, nog 2 dagen en dan mogen de stevigheid van de geluidsmuur van de Raco testen.

Lekker, heb 3 volle sets banden en een litertje of 3 met een USE weggereden, op het eind was die lekker los en ging redelijk.

1 had zijn auto al tegen de pitmuur geparkeerd met de nodige rommel als gevolg en div mensen hadden toch wat moeite met de baan. Verders was het aardig rustig....

Training liepen vandaag goed volgens mij. Toch zag je iedereen wel moeite hebben met de baan. Hele smalle griplijn. Aan het het einde van de dag was het iig wel beter!

Het ging weer hard. Ook ik heb mijzelf verbaasd hoe ik door de halve kwam maar weet ook wel zeker dat dit eerder door de mindere prestaties van de anderen kwam.

Niet zeuren Roelof die halve ging gewoon goed en ja helaas dat de eerste finale werd afgelast want die ging ook goed.
Werkt altijd goed jou 5 minuten laten driften

Het mag duidelijk zijn dat ik vanavond even niets aan de NOMAC doe. Ik heb wel de tussenstanden mogen ontvangen en wat foto's, misschien vanavond laat nog maar reken er maar niet op.

Ja van harte Roelof ... en ook Rick V, want die is, net als vorig jaar, al na 5 van de 6 wedstrijden, Nederlands Kampioen !!

in theorie wel, ja
hij alweer de onverslagen Nederlands Kampioen 1/8 brandstof !!

toppie weer hoor

Dan moet hij niet de fout maken door niet te komen en zich ook niet af te melden want anders duikt hij uiteindelijk met 140 punten naar beneden....

Daar zorgt Glimpie wel weer voor.....
Rick heeft het al eens eerder gedaan om de laatste race niet meer te komen om zo bij een andere race te zijn maar toen hoefde men zich nog niet af te melden.

Back