Algemeen NOMAC brandstof circuit 1:8 draadje.

From redRC:
"This year in Spain we have two direct finalists to increase the emotion of the heats."

Grappig detail, want inderdaad nu we zijn afgestapt van direct gekwalificeerde, is dus de kwali wat minder van belang geworden.
Ben benieuwd hoe het bij ons zijn uitwerking zal gaan hebben dit jaar.

Matrix carbon flex voor 2013!!

Yep, precies die kon ik voor 16 euro een set kopen.

From redRC:
"This year in Spain we have two direct finalists to increase the emotion of the heats."

Grappig detail, want inderdaad nu we zijn afgestapt van direct gekwalificeerde, is dus de kwali wat minder van belang geworden.
Ben benieuwd hoe het bij ons zijn uitwerking zal gaan hebben dit jaar.

Deze optie was op de EFRA vergadering ook geopperd. Ik heb een 2-delig gevoel bij het huidige EFRA systeem. Ja, ook de normaal 4 direct gekwalificeerden moeten nog even een halve finale door zien te komen en gaat de factor geluk en pech een grotere rol spelen en aan de andere kant vind ik dat een pole position ook beloond mag worden.

Een pole position wordt toch beloond met een start plek 1 in de halve finale a?
En er had inderdaad voor top vier iets van punten bedacht kunnen worden. Maar nu komt het ook echt op rijden aan. Dus hebben de 'mindere' rijders ook wat meer kans op finale plekken ivm mensen die elke heat een nieuwe set banden kunnen pakken.. Laat ze maar strijden voor hun plek :) En zien of hun wagen het ook met 'minder' onderhoud een finale uit houd..

Dat nakaarten over de regels is allemaal wel leuk en aardig, maar levert niks op. De 1:8 sectievergadering = lees: alle rijders, hebben beslist. We gaan gewoon weer lekker rijden dit jaar. Laten we hopen dat het dit jaar droog is in Genk, en die in 2014 eens niet als 1ste race, maar wat later in het jaar (ideetje van M7H?), want we willen ook wel eens met lekker warm weer daar op een droge baan rijden, toch?

(ideetje van M7H?)
Was iemand anders zijn ideetje, maar ik deel die mening wel.
Wat nou, Genk ligt in het zonnige zuiden!
:p

Het idee is als je de verre circuits in de 1e 4 races indeeld, je toch genoeg rijdersaantallen krijgt....

Ook vraag ik me af of het een idee is om het seizoen ofwel 1 maand later te laten beginnen, ofwel in de zomervakantie periode een maand over te slaan.....

Aanvullend:
en zo blijven we aan de gang. ;)

Laatst bewerkt:
Jammer genoeg leven we in een klimaat waar niets zeker is. Nu vriest het, en volgend weekend staan we mogelijk in onze shirts op de baan. Hartje zomer staat ook niet garant voor mooi weer... dus moeten we het doen met wat er op ons af komt.

Klopt, maar de trend de laatste jaren is wel, dat de maand Mei warm is, en dat het ook lekker nazomeren is.

das mooi.
maar er staan geen resultaten op.
Denk dat ze geen internet hadden/hebben op de baan.
Hopelijk zullen ze de resultaten nog online gaan zetten deze week.

Heb ze tenslotte ook nodig voor..........:-)

Nomac cup:

1: Benny Ciere
2: Patrick Vannieuwenhuyse
3: Ruud Knoester

Andere finalisten:
Stanley Bauer (good old Stanley!)
Richard Keur (Herintreder)
En nog 5, maar ik heb het niet kunnen volgen, i.v.m. voorbereiding NK finale.

NK:
1: Rick Vrielijnck
2: Robin 'd Hondt
3: Stefan Cuypers
4: John Lenaerts
5: Frank Baggen
6: Martin Zevenhoven
7: Marcel Schouten
8: Niels Reijnders
9: Daan Haling
10: Gunther van Staey

@Roelof, het frrrrpppp geluid bij mij was een losse voorband..... (door het smeren?)

Laatst bewerkt:
Martin,

Arie heeft geen finale gereden. Dat was Niels Reijnders. Die was 8ste.
In nomac finale hadden we nog Cedric, Danny Moors, Mark vandenberk, Wesley van Silfhout. en de 10de weet ik ff niet :)

Weet 1 van jullie hoe je de temperatuur van je motor kan uitlezen via een sanwa zender of eventueel transponder? ik weet dat er mogelijkheden voor zijn. Alleen hoe......?

Back