Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

Maar weet jij welke tandwielen er kapot kunnen zijn

Mijn glazen bol in in reparatie dus kan het helaas niet zien...

Als de tandjes elkaar poetsen moet het zichtbaar zijn, dus gewoon even goed er voor gaan zitten en alle tandwielen inspecteren, ook die kleintjes in je diffs.
 
Mijn glazen bol in in reparatie dus kan het helaas niet zien...

Als de tandjes elkaar poetsen moet het zichtbaar zijn, dus gewoon even goed er voor gaan zitten en alle tandwielen inspecteren, ook die kleintjes in je diffs.
Ja sorry je kan het ook niet precies weten wat er is maar ik weet wel dat ik al 4 jaar denk ik rij met dezelfde tandwielen in de diffs kan het zijn dat die versleten zijn
 
Ik heb een tt02, zou graag een 2e motor bijnemen voor op circuit te rijden. Tot hoever kan ik gaan denken jullie? 10,5 zal te zijn idd... maar 17,5 of 13,5?
Ik vind de carson zo traag.... heb er al de 68 spur inzitten. Scheelt het veel met de 64 spur en 29 pinion? Want als ik volgend jaar tamiya cup wil rijden moet ik daar ook aan werken natuurlijk :-)
 
64/29 geeft best wel een lekkere snelheid met een Cup Machine. De regelaar is hierbij ook wel belangrijk. Ik heb 2 TT-02's en in de ene een 105 ESC en in de andere een 302 ESC, de 302 is sneller dan de 105 en heb bij beiden een 64/29 er in zitten.
 
Van 64 naar 68 spur is trager gaan.....
Maar dat vraagt hij niet, hij wil weten of een 64 spur sneller gaat dan een 68 ;-) en dat is dus ook zo!!

Verder zou ik niet sneller gaan dan een 17.5 met de TT, de andere motoren trek je hem helemaal uit elkaar.....'t blijft plastic he?
 
Hey ik heb een lipo batterij in mijn tt01 zitten
Van yellow rc en die werkte perfect en ik heb vandaag mijn batterij leeg gereden en ik laad hem helemaal op en als ik hem in mijn auto zet is hij meteen leeg
Is hij kapot ofzo
 
Dat zou zo maar kunnen. Vooral als je regelaar geen LiPo cutoff heeft en je accu volledig leeg trekt. Dan kom je onder de 3v per cel uit. Ga er dan maar vanuit dat ie rip is.
 
Dat zou zo maar kunnen. Vooral als je regelaar geen LiPo cutoff heeft en je accu volledig leeg trekt. Dan kom je onder de 3v per cel uit. Ga er dan maar vanuit dat ie rip is.
Ik weer niet of dat op mijn regelaar zit ik heb een team orion r10 45a regelaar en ik denk ook dat hij kapot is raar dat het zo opeens kan gebeuren
 
Is niet raar hoor, als je je niet aan de LiPo regls houdt en hem dus compleet leeg trekt dan gaat hij kapot. Simpel op de lossen door er een buzzer oid. tussen te zetten.
 
Back
Top