Algemeen Tamiya TT-01 Chassis Topic

ik heb idd de type E, maar ik koop iig de set met alle 2 de tandwielen, kan altijd wisselen. moet er dan wel de achterkant voor uit halen. maar ik rij nog niet echt op circuits. maar meer speedruns. maar de carson 25t bij de heilige koe is toch staal?

(ps. m'n upgrades zijn: trf dempers, alu tussenas en de joints van de as. dus redelijk standaard)

Laatst bewerkt:
ik drift er ook mee, maar ik wou dit even uit proberen. ik hoop dat hij er alvast een stuk sneller van gaat. maar Streetlegal. op pk racing. zou ik dan de 58 t of de 55t spur erop zetten? (omdat ik zie dat je uit Dordrecht komt, dus misschien dat je er vaker rijd.)

heel eerlijk is de baan bij pk te klein om te driften + dat er metalen vangrails staat wat je kap niet leuk vind als je de bocht uit vliegt.

ik rij daar ook (in de winter) met de 19/68 tanden en gaat redelijk goed.

ok, maar ik bedoel dan ook vrijwel griprijden op de baan bij pk racing 55 of 58t, wat zou de beste keus zijn ( ik weet niet of de motor hem helemaal vol op snelheid krijgt wanneer ik met 55t rij. daarom)

heel eerlijk is de baan bij pk te klein om te driften + dat er metalen vangrails staat wat je kap niet leuk vind als je de bocht uit vliegt.

ik rij daar ook (in de winter) met de 19/68 tanden en gaat redelijk goed.
Baan bij PK te klein om te driften ?????

(een link voor als het niet werkt: [URL="
T2 Drift session 2 @ PK-Racing the Dordrecht - YouTube[/URL] )

probeer maar eens de heel baan te nemen in de drift

(btw ik kan het niet, driften)

Laatst bewerkt door een moderator:
die vangrail schrikt mij niet af hoor, er zitten ondertussen stalen bouten in m'n paaltjes dus die breken niet af en die kap flext bij mij met gemak tegen de bumper aan zonder te scheuren.

Voor het leuke is de baan te klein, kijk even op YouTube naar anders drift filmpjes en kijk dan eens hoe die banen er uit zien.

De schade heeft niks met de flex van je kap te maken, mijn kappen (tamiya) hebben ook zat flex maar er zitten toch wel aardige battle scares op.

Ik zou dan gaan voor het kleinste tandwiel volgens schema zodat je toch genoeg trekkracht hebt.

19/61 is perfect om te driften,daar hoef je niet te snel voor te gaan dus die zware vertanding kan je best laten.
Ik deed het met 21/61 omdat ik er ook gewoon mee op het circuit reed,ging perfect om zowel te racen en te driften.

ik heb vandaag ook voor 't eerst geprobeerd te driften, en het ging prima!! boven mijn verwachtingen eigenlijk, want als ik een stoot gas rechtuit (of sturend) geef slaan de wielen gelijk door. ben eigenlijk ook niet zo'n "handrem drifter" ik stuur hem altijd met een dot gas dan de bocht in zodat hij uitbreekt. maar ik kijk wel even wanneer ik bij pk racing ga rijden. ik geef 't iig ff door

Ik doe het ook zoals jij en werkt perfect.
Zorgen dat je rijd en voor de bocht flink gas en direct los,en dan corrigeren met het stuur en de gasvinger.Ik kon bijna heel het circuit rond driften bij Pk racing,onder de brug was lastig :D

racen onder de brug ging dan weer perfect,kwam redelijk goed het circuit rond ook maar nog niet goed genoeg om de jongens met hun xray's enz bij te houden :p vind het wel spijtig dat ik er niet meer kom want mis het wel maar ja verbouwingen enz...

ik kom er ook niet heel veel meer drift meer buiten nu, misschien van de winter weer.

@anthem2 misschien heb ik je wel eens gezien daar, ik rij meestal met een bash subaru kap

Zou best kunnen,ik kwam wel alleen op zaterdagen en meestal met 1 of 2 vrienden.
We reden daar met tt01's en xray m18's hadden we ook wel eens bij.
Driften deed ik maar heel af en toe eens wanneer er geen of bijna geen grippers op de baan zaten.

Hallo

Ik wil graag beginnen met driften ik heb een klein budget omdat ik 16 ben
Dus een tt01 zou goed zijn maar heeft iemand misschien een site die betrouwbaar
En goedkoop is.

Back