Alternatief voor EZOsd?

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door BuurmansGek, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Nog eenmaal, mijn vraag is naar alternatieven. Als ik het had willen hebben over wat ik met mijn kapotte spullen doe, had ik daar wel een onderwerp over geopend.

Lekker welkom krijg je op dit forum zeg, ik stel een hele normale vraag en krijg al gelijk te horen dat ik een leugenaar ben, een grote bek heb, en wordt ook al gelijk verplicht gesteld om kapotte spullen aan anderen op te sturen, anders ben ik een leugenaar.

2. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Ze proberen je te helpen hoor Buurmansgek..

Je wil geen details prijsgeven over wat er nu gebeurd is, je schippert Sander af zelfs als hij gratis de zaak wil vervangen, en opsturen om het te laten bekijken wil je ook niet. Nou dan, nog makkelijker dan opsturen, ken je de uitspraak "Pics or it didnt happen"? Laat maar een foto zien van je kapotte EZOSD met een papiertje waar je forumnaam op staat, dan geloven we je motief voor deze draad misschien nog.. Want ik vind het wel heel erg lijken op een schaduw account van iemand die Sander in de zeik wil zetten.

Laatst bewerkt: 10 aug 2011
  3. BadBert

BadBert Forum veteraan

Lid geworden:
    4 feb 2005
    een welkom krijg je als je je eerst even netjes voorstelt op het forum, met of zonder vliegtuig, en verteld wat je allemaal doet, en wil doen met de hobby.

en graag de dingen niet verdraaien (doe je in de laatste 2 regels weer)

En ik ben het dan ook nog eens helemaal eens met sven zijn post.

4. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Zoals ik al aangaf, heb ik helemaal geen belangsteling meer in zaken doen met jou. Dat heb ik wel vaker met mensen die mij gelijk voor van alles beginnen uit te maken.

5. BadBert

BadBert Forum veteraan

Lid geworden:
    4 feb 2005
    gelukkig kun je geen zaken doen met sander, want sander verkoopt niets :rolling:

6. Acropilot

Acropilot Guest

En de gekke buurman valt door de mand.... lachen!

7. BuurmansGek

BuurmansGek Guest

Mooi, dan hoef ik dus ook niets aan 'm op te sturen e.d.

Heeft iemand die sheet in xls formaat? het vergelijken is heel lastig omdat hij zo breed is en je geen kolommen kunt uitzetten..

8. BadBert

BadBert Forum veteraan

Lid geworden:
    4 feb 2005
    marre, als je toch zo graag geld weg gooit, waarom koop je die andere OSD dan niet gewoon? :)
    heb er op het forum eigenlijk nog niets over gezien, dus denk niet dat er HIER mensen zijn die er ervaring mee hebben

9. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    [mod]
    Ach kijk, hieruit maak ik op dat je wel eerder zaken gedaan hebt,of je bent iig ontevreden....

Zoals eerder aangehaald elkaar afbranden hier doen we niet aan. Los dat op op de manier welke er voor staat.

Daanaast is de manier van dicusieren, niet echt prettig,(ook door anderen aangehaald) ik sluit daarom dit draadje.

Emil, mod
    [/mod]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina