Dames, Vanmiddag hebben we de beide loggers getest op de testbank twee unilogs en twee Altis V4. De unilog heeft een Bosch BMP185 sensor en de Altis heeft een Bosch BMP180 sensor. Uit de test is gebleken dat er een kleine afwijking zit in de loggers de Altis geeft gemiddeld iets hoger aan. Conclusie het was weer ouderwets gezellig daar en de koffie was goed. Oja de logger mag gebruikt worden met de wedstrijden.
Mooi! Dank voor dit initiatief, en helemaal top dat ze tijdens de westrijden gebruikt kunnen worden, is het gedoe met kabels en wel/geen logger hebben voor een groot deel verleden tijd denk ik. Ennuh: levertijd? Groet, Jacob
Ze hadden het over +/- 2 weken. Het zou al mooi zijn dat ik ze vrijdag net voor de wedsrtijd binnen heb. Ik zal ze nog vragen of ze gelijk de F5J FAI software erop kunnen zetten. Dan kun je ze gelijk inzetten op de wedstrijd. Anders kan ik het thuis wel regelen. Jullie krijgen vanavond wel een PBtje om het bedrag over te maken Moet toch een slordige 750 Euro overmaken.
misschien een domme vraag(deze bestaan niet) Nu schakelt de logger uit op basis van tijd heel logisch voor het afgesproken wedstrijdelement. Als ik zelf aan het vliegen ben zou ik op basis van bereikte hoogte de motor uit willen laten schakelen, en weer aan schakelen onder de 50 meter.... of een signaal krijgen dat de hoogte bereikt is. Hebben jullie ook deze behoefte en is dit realiseerbaar??? Ik snap dat daar andere systemen voor zijn maar die hebben een heel ander prijskaartje. ENEH bedankt voor het initiatief en de organisatie
Hoi Willem. Ik heb op dit moment geen idee of de altis dit kan. Wat misschien een optie is is deze. CAM Height Limiter - Electronics - Other RC Electronics
Refererend aan post 23 zou het wel aardig zijn wat meer absolute getallen te horen. Niet alleen het vergelijk tussen Altis en Unilog (wat is een kleine afwijking? ) maar ook de afwijkingen tussen de 7 Unilogs zou ik best wel eens wiilen zien . Waar heb jij overigens de V4 vandaan gehaald. Vlgs mijn info zijn daar zelfs nog geen proto's van in omloop
Oke, natuurlijk is alles al eerder bedacht. Maar is de vraag weg te leggen of dit software matig op deze logger ook zou kunnen(in de toekomst). Je kunt de logger dan flexibeler inzetten.