Ik ben het niet met je eens Richard, ik had van jouw verwacht dat je er iets verder in zou duiken. Uiteindelijk zullen de rondetijden van my laps ,overeen moeten komen met het Amca systeem . als je bij mijn rondetijden kijk bij Amca zie je in ronde 48 een tijd van 42.8 voorafgaand: 16.5 en 22.0 .Bij my laps komt geen rondje voor van 42.8 ,wel een rondje van 17.5 en 25.3 (=42.8) . Ook bij rondje 96 hetzelfde verhaal; Amca rondetijd 47.3 ,my laps 24.2 en 23.1 (=47.3) voor en nakomende rondetijden zijn in beide gevallen gelijk.
Die 2e plaats kan eigelijk niet missen wat blijft is hoe komen we aan dit verschil komen . Maak my laps van een andere lus gebruik als Amca telsysteem ?
Overigens :
Er is afgelopen zondag door iedereen goed gereden weinig klappers ,sportief ruimte makend en dat onder niet al te gemakkelijke omstandigheden . Van al die verhalen dat de promo 1 grote klappartij is ,is mij niets gebleken.Mijn complimenten aan de deelnemers !
Die 2e plaats kan eigelijk niet missen wat blijft is hoe komen we aan dit verschil komen . Maak my laps van een andere lus gebruik als Amca telsysteem ?
Overigens :
Er is afgelopen zondag door iedereen goed gereden weinig klappers ,sportief ruimte makend en dat onder niet al te gemakkelijke omstandigheden . Van al die verhalen dat de promo 1 grote klappartij is ,is mij niets gebleken.Mijn complimenten aan de deelnemers !