Amerikaanse truck

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo
welkom hier
welke schaal wordt het??
er zijn in diverse schalen al cabines leverbaar hoor,
scheeelt heleboel werk

hey hallo
waar ben jij mee bezig de foto van de truck van mijn maat ongevraagd als scherm afbeelding te gebruiken ?

gr B.D

@Blackduck en Truckspotterdenny,

heren kan dit niet op een andere manier?:( PB bijvoorbeeld.:idea:
Lekker begin van het topic.

@trucksbuilder, welkom op het forum!

Leuk idee om een vrachtwagen uit balsa hout en karton te maken.
Ik zou zeggen laat je vorderingen maar zien, ik ben benieuwd.:D

MVG,
Raymond.
-\8/-

full

de foto hierboven is een ''ruwe schets'' van de cabine, deze wordt nog verder bewerkt. Dit is alvast het begin
Ben benieuwd naar het project. Hoe kom je er op om dit van karton te maken? Had eerder een grotere schaal verwacht.

Trouwens, de foto is niet zichtbaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
1:50 ???!!!
dat wordt dus niet rc!!???
dan zit je hier in t verkeerde topic gedeelte lijkt mij,
en er zijn wel degelijk hele mooie 1:50 die-cast modellen te koop hoor,
denk aan wsi,dat is bij lange na in karton of balsahout niet te evenaren zo mooi dat die zijn

Er komen hier steeds meer moderators bij geloof ik ... er is al een niet RC houten scania en een lego truck voorbij gekomen zonder problemen ;)

Maar welkom Marten,

Ik ben benieuwd naar je bouwverslag!

Groet,
Marcel

Hallo iedereen,

Nog geen twee dagen geleden heb ik op deze site een discussie gestart, dat ik een scania wilden bouwen. Deze heb ik afgelast. Omdat het mij niet gaat lukken (om persoonlijke redenen). Nu ben ik opzoek naar de naam van deze vrachtwagen hieronder (is dit een Mack RW 613?)

full

(deze foto heb ik op een site gevonden)

Waarna ik het merk weet wil ik zelf een bouwtekening ontwerpen en deze daarna bouwen van balsa, deze wil ik dan aantonen op dit forum

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien moet je even je leeftijd, ervaring en mogelijkheden (gereedschappen, machinepark) vermelden, dan kan men wat gerichter advies geven.

(en je fotoalbum op "openbaar" zettten, dan kunnen wij de foto ook zien)

Edit: en die commerciele link uit je handtekening verwijderen is misschien ook wel een idee.

Misschien moet je even je leeftijd, ervaring en mogelijkheden (gereedschappen, machinepark) vermelden, dan kan men wat gerichter advies geven.

(en je fotoalbum op "openbaar" zettten, dan kunnen wij de foto ook zien)

Edit: en die commerciele link uit je handtekening verwijderen is misschien ook wel een idee.

Nou het gaat toch niet zozeer om de leeftijd,ervaring en mogelijkheden van iemand toch? Het gaat om de vraag die een persoon stel en daar discussiëren wij over.

Edit: bekijk jouw handtekening is goed en dat wat jij allemaal zegt ;p

Je verwacht een serieuze reactie?...Misschien moet je allereerst je taalgebruik aanpassen,daarna zullen forumgebruikers moeite doen om je te helpen.

Nou het gaat toch niet zozeer om de leeftijd,ervaring en mogelijkheden van iemand toch? Het gaat om de vraag die een persoon stel en daar discussiëren wij over.

Ik vraag alleen maar wat voor'n merk dit is, en laat mijn bouw verslag zien.[/QUOTE
Ten eerste toon je niets,dus waar discuseren we over.Dan heb je ook te maken met een modelbouwzaak.Ik denk dat we deze discusie maar moeten sluiten.
adrie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back