Apollo Horst, pinksteren vliegshow 23 mei.

Alexx ik geloof er geen r**t van. Dat is gewoon stiekum je eigen smaak / colour scheme :) Ik denk dat de yak er ook wel leuk uit zou zien met die decoratie.

Hahahaha, jij hebt me door:mrgreen: Nee, op mijn toestellen zul je dit niet tegenkomen:D Leuk trainertje trouwens, als er komend weekend weinig wind is, dan doe ik wel een demootje trainer-torquen op 10cm hoogte:)

vanaf vrijdag 12 uur kunnen we terecht !!!

Er mag vanaf vrijdag 12 uur in de middag aan gekomen worden.
Eerder heeft geen zin ivm organisatie , heb het even na gevraagt !!

gr vosje ;)

Wij zijn er morgenochtend rond een uur of 9, dat moet vroeg genoeg zijn:) (de echte diehards zijn er vanmiddag al geloof ik, hehehe)

Ik weet dat het waarschijnlijk te laat is omdat jullie misschien al op het veld zijn, maar is er toevallig iemand die nog wat wat G4 over heeft en dat kan meebrengen ? Ik heb een beetje nodig maar bij W&W was het niet meer op stock, plus het wordt verkocht per liter... :-(

Groetjes,

Davy

Helaas, ik heb het niet voor je.....

Zo, nu eerst ff op m'n gemak wakker worden en de boel inladen....:)

Helaas een dag eerder terug dan gepland; na een prima eerste vlucht vandaag, kreeg ik in de 2e vlucht bij een volgas los-pass ineens een raar knak-geluid te horen. Nadat ik geland was, bleek de motor niet meer goed op toeren te komen, zat aan max 70% vermogen. Uiteindelijk bleek de propellormeenemer te zijn verschoven t.o.v. de krukas (Vosje kwam met de tip; probeer de ontstekingssensor eens te verplaatsen, hierna had ik weer een perfect draaiende motor, dus dan weet je genoeg....), dus we gaan er weer mee naar 3W.......

Anyway; ik heb nog de nodige foto's geschoten, ik zal ze vandaag nog online zetten:)

Verder wel een heerlijke dag gehad:cool:

Back