Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Geen probleem toch, ik vind het al fijn dat je even de moeite neemt. In elk geval bedankt!Sorry Bob, zover was ik niet gekomen, ik had enkel de kop gekopieerd, omdat ik wist dat ie daar stond
Oh, nou dat zou mooi zijn. Morgen gelijk proberen.Ik denk dat met nog wat verder schuren het plamuren niet nodig wordt?
Dus alle gangen gelijk schuren.
En dit is de tweede goede tip. Perfect, ga ik doen dan, ik heb zat hout over van de eerste beplanking!Hans heeft gelijk, beter zo min mogelijk plamuur gebruiken, beter helemaal niet. En als je er echt gaten in krijgt opvullen met stukjes hout en weer schuren.
Je zag en ziet allang dat jij ietsie ervaring hebt.Bob, Het begin ziet er al goed uit.
Hier staat er al een enkele jaren in de vitrine, zo zal die van jou er ook uit komen te zien.
Bekijk bijlage 407606
Wow, ik heb nog wel even te gaan, maar dat wordt wel mooi zeg! We gaan gestaag verder tot dat deze hier net zo mooi wordt.Bob, Het begin ziet er al goed uit.
Hier staat er al een enkele jaren in de vitrine, zo zal die van jou er ook uit komen te zien.
Bekijk bijlage 407606