Artikelnummer Gamma 3mm plaat

Hoi,

zo af en toe bestel ik bij de lokale Karwei, bij gebrek aan Gamma, een paar van die 3mm dikke hobby triplex platen. Het artikelnummer hangt al enige tijd op een geel briefje, je kent ze wel, op mijn gereedschapbord. Welnu; briefje is verdwenen. Ik naar de Karwei: "Kunt u zien wat ik de vorige keren besteld heb?" Nou, nee uiteraard. Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de cijfercode op de sticker van zo'n plaat even te posten? Karwei kan namelijk het aanbod van de Gamma ook leveren (zelfde holding / inkoop / etc), ook al hebben ze het niet zelf in het assortiment. Misschien een handige tip voor anderen die net als ik wel een Karwei en geen Gamma in de buurt hebben.

Alvast bedankt,

Hugo

Misschien heb je hier wat aan....
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Moet je es probren die lompe sticker van het hout te halen, zonder de vezels mee te trekken, hoe halen ze het in hun hoofd, stickers met dit soort lijmsoorten te voorzien...

Moet je es probren die lompe sticker van het hout te halen, zonder de vezels mee te trekken, hoe halen ze het in hun hoofd, stickers met dit soort lijmsoorten te voorzien...

Geen probleem Richard :D

Als ik de platen ophaal worden gelijk de stickers verwijderd.
Even de föhn er op bij 250 grad en je trekt ze er zo af.
Dus niet eerst in kast opbergen om hem later er af te halen.
Als hij er fris opzit gaat hij er ook zo weer van af . ;)

En geloof maar dat ik al een paar van de stickers heb verwijderd. :mrgreen:

Mvg Johan

Ho ho ho
Niet ******** op die stickers ,heb op die fabriek gewerkt ,heb er een best pensioen
aan overgehouden

mvg motormuis

Back