Het valt mij op dat de gewichten tov capaciteit iets zakken dus kan best zijn dat de 400maH gelijk is aan de 350 voorheen. Even gewichten navragen? Wij gaan met de club en wat extern 6x vliegen dit seizoen dus hoop ook wat te oefenen op F3P figuren. Ben eigenlijk al de hele zomer bezig om dingen te doen met mn brandstof modellen maar toch lukt het nog niet allemaal zo lekker, en dat dan op hoogte dus niet zo erg als je een keer mis stuurt. op 4 meter is een fout snel fataal. Ik ga vast wat extra depron inslaan
Nope, de 400 is echt te zwaar, de gestripte 350 was voor mij nét te doen qua gewicht. De 300 was voor gewoon vliegen prima, maar voor langdurig torquen niet, dan zakte die in. De 350 hield zich wel erg goed (véél beter dan de 350 van graupner), maar ja, ff op zoek naar wat anders dan maar. Grt.
Je weet die AHA 2s 200 Wes technick packjes nog? Ontzeeetend goed, blijft beter op spanning dan een ander 400 mh pack gisteravond. Ps: shocksetje over.
Hoe zit het nou. Is het nu al bekend? Is het dat wat robin op noemde? Wel fijn als je dat weet voor je moet gaan trainen. Grt.