Baja Fun Belgium Meetings Thread

Zeer mooi filmpje, prachtige muziekkeuze !
Dat is daar wel een heel mooie locatie waar jullie rijden ;-)
Mooi gereden jongens ;-)

Meestal weten we dat maar de dag zelf , hangt grotendeels van het weer af. En ik had gisterenavond nog es naar het KMI gekeken waar stond dat de regenzone even uitgesteld was.

heren,
ik rij ook met een hpi baja en ben woonachtig in west vlaanderen (belgie)
daar ik zie dat er hier nog mensen zijn uit west vlaanderen kan ik misschien wel een parking versieren waar wij op zondagvoormiddag kunnen op rijden.
het materiaal om een circuit uit te leggen heb ik reeds,dus dit is geen enkel probleem.
er zullen natuurlijk een paar voorwaarden aan gekoppeld zijn,en deze zijn;
het geluid mag niet boven de 80 db
dus een uitlaat als de standaart ss uitlaat kan niet alsook de luidruchtige jetpro uitlaten.
het standaart potje kan wel alsook de jetpro met demper en de vrc s uilaten.
ik rij nu soms op deze parking met de onroad banden (tarmac busters) en deze voldoen me prima.
mochten er mensen interesse hebben om op zondagvoormiddag te rijden dan zou ik de nodige stappen ondernemen tegenover de eigenaar en de gemeente.
de parking is gelegen in de gemeente koekelare (west vlaanderen).
ik hoor u reactie graag

Bedankt voor het voorstel muis, maar ikzelf rij momenteel nog met de ss uitlaat en zal deze binnenkort vervangen naar de dominator. De meeste mensen die ik ken rijden dan ook al met de dominator, dus kdenk niet dat deze snel zal vervangen worden naar het gewoone potje. En zoals crazykuki al voorstelde: wrm kom je nie eens offroad rijden ?

heren,
ik rij ook met een hpi baja en ben woonachtig in west vlaanderen (belgie)
daar ik zie dat er hier nog mensen zijn uit west vlaanderen kan ik misschien wel een parking versieren waar wij op zondagvoormiddag kunnen op rijden.
het materiaal om een circuit uit te leggen heb ik reeds,dus dit is geen enkel probleem.
er zullen natuurlijk een paar voorwaarden aan gekoppeld zijn,en deze zijn;
het geluid mag niet boven de 80 db
dus een uitlaat als de standaart ss uitlaat kan niet alsook de luidruchtige jetpro uitlaten.
het standaart potje kan wel alsook de jetpro met demper en de vrc s uilaten.
ik rij nu soms op deze parking met de onroad banden (tarmac busters) en deze voldoen me prima.
mochten er mensen interesse hebben om op zondagvoormiddag te rijden dan zou ik de nodige stappen ondernemen tegenover de eigenaar en de gemeente.
de parking is gelegen in de gemeente koekelare (west vlaanderen).
ik hoor u reactie graag

rij je ook off-road of alleen on-road
laat eens je baja zien op deze link
pics-van-je-auto-s

Laatst bewerkt door een moderator:
Alweer een leuke film of verslag van jullie samenkomst, me like,
Leuke muziek altijd die gekozen wordt.
ook een leuke locatie waar ik eens ga vliegen met mijn heli ;-)

leuk filmke, mrhpibaja,motor al goed gerodeerd:)
zag er nog redelijk droog uit op het terrein.
wel jammer dat de slakken zijn motor stuk is:mad:

leuk filmke, mrhpibaja,motor al goed gerodeerd:)
zag er nog redelijk droog uit op het terrein.
wel jammer dat de slakken zijn motor stuk is:mad:

:D motor is net gerodeerd :D het terrein was idd redelijk droog, enkele stukken die nog wat nat lagen, maarja plaats genoeg errond eh :)

Nondeku en ikke hier weer kwijlen achter mijne pc se.
Had ik ook maar geweest.
Tof filmpje.
Heb intussen ook eens mijne oude camera weer van onder het stof gehaald en gekuist.
En in gereedheid gebracht tegen dat we gaan rijden.
Nu wachten op beter weer.
In tussen wel al een staander gemaakt om de baja op te zetten.

Gr Danny

Back