Balsa hout waar nog voldoende te koop

Ik woon in de eifel in Duitsland maar kom regelmatig in Nederland rond Amsterdam, rij via Maastricht, utrecht.
Maar ik zie dat jij in Belgie zit.
Vlaanderen is nogal uit de buurt.

GJ
ik woon in st Willebrord, dat is naast Breda en vanaf Antwerpen goed te doen... ik zo af en toe langs Antwerpen (net als vandaag) met wat geduld kunnen we wel wat regelen
van GJ, via Willy de woofert naar mij en dan naar Antwerp ..... :thumbsup:

Verleden week nog bij Heerdegen besteld, weliswaar dagprijs, maar 1,5 en 2 Millimeter geen enkel probleem.
Bestel ook wel eens bij Balsabar, maar Heerdegen heeft toch mijn voorkeur.
Het voordeel van Balsabar is wel dat hij maakt wat men vraagt, zo heb ik er Abachi achterlijsten op maat laten maken.

Heerdegen maakt toch ook wat je vraagt?
Deed ie bij mij ook altijd.
Op het moment is Heerdegen gruwelijk duur, ik had een bestelling van 150 euro die bij Thoma 100 kostte, exact hetzelfde spul.
Ik heb Thoma nog een keer gevraagd of ie echt geen nieuwe klanten aanneemt maar nee, hij gaat het rustiger aan doen en zijn dochter kan het nog niet aan.
Maar zoals gezegd, ik kan bestellen en doorsturen voor mensen.
Prijzen zijn de laagste op het moment.
Ik denk dat je via Rob Bulk ook kan bestellen, die koopt ook dozen vol bij Thoma.

GJ

Dennis schijnt ook weinig te hebben.
Probleem van de nederlandse winkeliers is dat ze aan bepaalde leveranciers vastzitten en die leveren niet of slecht.
Plus dat als ik in Duitsland bestel ik een betere kwaliteit krijg voir een lagere prijs, zelfs incl verzenden.

Als je goede balsa wilt voor een goede prijs kan je RBC kits benaderen, vroeger verkocht ie losse plankjes.
Ik weet niet of Rob nu nog steeds verkoopt maar die krijgt ook regelmatig dozen tegelijk binnen van dezelfde leverancier als waar ik het koop, dus topkwaliteit.

GJ

Dennis kun je bellen, Rob Bulk RBC kits (rbckits.com) ook en anders “Wapstad / De Houtloods” (houtloods-wapstad.nl) Loosduinsekade te Den Haag of rc-europe.eu in Amersfoort, Sebastiaan van Buiten.

Ik bestel mijn hout altijd bij Neverland.be, naast een zaak in brugge ook een degelijke webwinkel. Eergisteren nog in de winkel geweest en er was nog een ruime voorraad aanwezig.

Ik bestel mijn hout altijd bij Neverland.be, naast een zaak in brugge ook een degelijke webwinkel. Eergisteren nog in de winkel geweest en er was nog een ruime voorraad aanwezig.

Hij is wel aardig aan de prijs met zijn balsa...
Maar er is helemaal geen tekort, ik kan een heel bos bestellen als ik dat zou willen.

GJ

Back