Lezers, ik heb mijn eigen gouden regel verbroken en dat is namelijk dat ik niets anders zou aanschaffen voordat mn TF P51 af is.. Maja als je zo een kit voor €35,- kan krijgen is het ook bijna een misdaad om het te laten liggen.. Heb het nu een week of 2 en bouw bijna elke dag. Het gaat redelijk snel en heb niet van alles een foto gemaakt. Het is ook verder dan wat de fotos laten zien maar ik heb (wanneer niet) weer wat advies nodig. Ik zou pas het draad plaatsen als het af was. Anyway hier zijn wat fotos.
De magneten werken uitstekend maar ze zijn eigenlijk veel te sterk. De volgende keer wat lichtere bestellen. Deze zijn voor 4kg.. Als je niet voorzichtig bent klapt het zo door het hout...
De tijd om de rompservos te bevestigen is aangebroken. Het moeten van die kleine zijn, en wat zijn die krengen duur zeg. Ik heb er een paar gezien en ik wil vragen of men ervaring / advies heeft met een van de types die ik hierna aangeef.
Ik zit eraan te denken om voor deze "low budget" versie te gaan. Wat voor plug/connector hebben deze van ECO? Ook zo een Graupner type of Futaba met zo een raar plat oortje? En doen ze het op een Graupner ontvanger?
Modellbau Lindinger Onlineshop
Of is goedkoop duurkoop en kan ik beter een van deze kiezen?
Alhoewel die van €23,- me overdreven lijkt...

De magneten werken uitstekend maar ze zijn eigenlijk veel te sterk. De volgende keer wat lichtere bestellen. Deze zijn voor 4kg.. Als je niet voorzichtig bent klapt het zo door het hout...

De tijd om de rompservos te bevestigen is aangebroken. Het moeten van die kleine zijn, en wat zijn die krengen duur zeg. Ik heb er een paar gezien en ik wil vragen of men ervaring / advies heeft met een van de types die ik hierna aangeef.
Ik zit eraan te denken om voor deze "low budget" versie te gaan. Wat voor plug/connector hebben deze van ECO? Ook zo een Graupner type of Futaba met zo een raar plat oortje? En doen ze het op een Graupner ontvanger?
Of is goedkoop duurkoop en kan ik beter een van deze kiezen?
Alhoewel die van €23,- me overdreven lijkt...
Laatst bewerkt door een moderator: