Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ziet er mooi doorleefd uit! Hoe heb je het dek zo gekregen?Hoi allen
Gelukkig nieuwjaar en een mooi en vooral knutselvol 2025 gewenst
Hierbij een korte update van wat kleine projectjes rondom de feestdagen binnenin het schip. Lekker afwisselend en snel resultaat
Bekijk bijlage 605229 Bekijk bijlage 605230 Bekijk bijlage 605231 Bekijk bijlage 605232
Bekijk bijlage 605233
Hoi Ronald,Ziet er mooi doorleefd uit! Hoe heb je het dek zo gekregen?
Die zijn om je onderste ra te takelen. En het touw loopt vanaf de spil naar de knecht, naar het blok, terug naar de knecht, naar het blok tot je eindig bij het blok. Dan weer terug naar beneden belegd op een kikker op de zijkant van de knecht of op een oog in het dek ernaast.Voor de rest weet ik nog niet waar de geloof kardeel blokken? naartoe gaan. Als dit niet klopt dan hoor ik het graag.
Mooi Tim, goed bezig!Hoi allen.
Hierbij een korte update van mij. Niet heel veel tijd gehad voor het bouwen. Wat kleine leuke klusjes aan het doen. Dek afgemaakt. Ogen op dek. Trapjes. De 2 anker balken voor hoe ze ook heten. En wat aan het proberen met de scharnieren van de kanon luiken. Zal de echte namen direct eens nakijken hehe.. bouwse allemaal
Bekijk bijlage 612637 Bekijk bijlage 612638 Bekijk bijlage 612640
Wat afwisseling is niet verkeerd he. Hopelijk heb je hier al een goed voorbeeld aan of hiermee juist een idee hoe je het niet wilt natuurlijk . Ben benieuwd hoe jij ze maakt.Hi Timber, dat is toeval. Ik ben gisteren ook begonnen met de kanon luiken. Even als afwisseling van de juffer blokken.
Ik heb mezelf voorgenomen om nu eerst alles aan stuurboord kant af te maken.
En inderdaad klein en fragiel.![]()