Beginner met nieuwe Belt Cp V2 (groen) en nu al problemen!!!

• Topicstarter Topicstarter aeh
  • Startdatum Startdatum
Mooi.

Kijk aar heb ik wat aan.
Ik kom dit artikel ook tegen bij Shopzinnig.nl voor €1,75 (laag in prijs).
Ik heb al een keer eerder wat besteld bij hun en had het de volgende dag in huis. Bestel je boven d € 25 dan zijn er ook geen verzendkosten.8)

Eerste buitenervaring.

:( Mijn eerste buitenervaring, en..... :cry:

Op naar de onderdelenshop ;)

Even wachten tot mijn trainingskabeltje binnen komt, dan verder oefenen op het droge. ;)

:( Mijn eerste buitenervaring, en..... :cry:

Op naar de onderdelenshop ;)

Even wachten tot mijn trainingskabeltje binnen komt, dan verder oefenen op het droge. ;)

Haha :) Overmoedig? Gewoon zorgen voor een grote voorraad onderdelen (aerotronic ofzo is daar prima voor).

Maarem, ik zou als ik jou was niet met een trainingskabel in de weer gaan maar gewoon een emulatie-remote kopen. Die kosten 15 euro ofzo en hoef je geen batterijtjes in te doen. Ideaal.

Of probeer ergens (als je cash hebt) een RealFLight controller op de kop te tikken. Kan je ook realflight mee gebruiken, geweldig pakket.

Hallo,
Ook ik ben de trotse bezitter van een belt V-2....en ja...ook ik heb mijn eerste crash beleeft!
Is er inmiddels al een goed adres voor esky belt cp -v2 onderdelen??

groeten..

Hallo,
Bedankt voor de tip!....heb inmiddels ook van shopzinnig.nl vernomen dat zij aanstaande dindsdag 17-2, 90% van de belt-v2 onderdelen binnen hebben...is hoopvol dus!....kan ik mijn groene machine weer werkend sleutelen en proberen in de lucht te houden (-;

Vliegles

Uitstekende online winkel met zeer snelle service en levering.

Ik ben nog op zoek naar iemand die me kan helpen met afstellen en iemand die me kan helpen met vlieglessen in regio Tiel.

Iemand geïnteresseerd? :)

Hoi AEH,

8 maart vanaf 14:00 gaan we weer indoor vliegen en 14 maart houden we een static show in IJzendoorn.
Op beide kan je komen om er iemand even na te laten kijken. Als het kleine dingetjes zijn doet iemand dat wel direct anders hoor je het wel.

flyerstaticshow-1.jpg

Betuwse Modelvlieg Club voor de flyer op de site.
Site Betuwse Modelvlieg Club
Meld je anders ook eens aan op ons forum.
Kan je vast in contact komen met onze club.

http://www.betuwsemodelvliegclub.nl/phpBB2/index.php

Rommel nou niet te veel zelf aan, Zonde van je geld en tijd.

Laatst bewerkt:
@aeh
Met deskundige hulp had je al die brokken niet gehad. Mocht je toch niet bij BMC gaan vliegen dan 3-4 kilometer uit hun buurt blijven, zodat je elkaar niet wederzijds! stoort.

MHZ en GHZ staan respectievelijk voor 'megaHertz' en 'gigaHertz'. Geen type-aanduiding, het geeft slechts de frequentieband aan. Zie dit overzicht:
http://home.hetnet.nl/~ronvans/
-> frequenties

En na vliegen eerst de ontvanger uit, dan pas de zender.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reaktie.

Heren, bedankt voor de reaktie.
8 Maart staat inmiddels in mijn agenda.
:)

Dan leer je sturen ;)
Een CP heli hangt nooit echt uit zichzelf stil.
Een auto wijkt alleen een beetje links en rechts als je gas geeft, en dat kan je met een goede uitlijning ook ver verhelpen, dan heb je het over 1 as die je moet besturen.
Een vliegtuig heb je hoog/laag, roll, richting.
richting en roll is heel vaak niet nodig om continu te sturen, en hoogte kan je ook redelijk stabiel houden na wat oefening, wordt pas wat ingewikkelder bij bochten, en het landen en opstijgen, aanvliegen vereist echt wel wat studie.
Is dus al heel wat taaier.
Een heli kan je vergelijken met een Kogel op een glasplaat.
De kogel wil continu wegrollen en jij bestuurd de glasplaat.
Ben je in staat de kogel in het midden van de glasplaat te houden, dan pas kan je eigenlijk aan de volgende stappen gaan denken.
Maar je zal het ongetwijfeld merken als je je eerste pogingen gaat doen :).

Back