Belgian aerial fpv race tournament 12 juli!!!!

Nog steeds trouwens [emoji14]
Bedankt voor wat je gedaan hebt kerel en die andere (( Ned)) ook maar weet niet wat zijn naam is helaas.. maat dat vergeet ik niet.
Echt top kerels.
Ja, wie vliegt er dan ook de struiken in [emoji6]

Op naar de volgende race. Props zijn in grote getale besteld, bo van roni is in aanbouw..

Ik heb er wel weer zin in.

Laatst bewerkt door een moderator:
Enkele sfeerbeelden van het Belgian Aerial Race Tournament vorige week.
24 geregistreerde piloten voor dit event. Er waren drie heats waar de piloten punten kregen aan de hand van hun resultaten. De eerste 8 piloten streden in twee aparte finales voor een plaats in de grote finale.

Dank aan de piloten en iedereen die op welke manier dan ook heeft bijgedragen aan dit event!

Persoonlijke heats en finales:

Erg Nice... heel erg mooi gedaan! Nogmaals bedankt voor het organiseren. Top prestatie!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi hoi, ik ben een Heli guy, maar dit fpv racen lijkt me echt machtig!
heeft er iemand een link met de optimale setup (lees: snel en niet te duur) ik heb en ken nog niets van fpv spullen dus alle hints zijn welkom
Greetz!

Hoi hoi, ik ben een Heli guy, maar dit fpv racen lijkt me echt machtig!
heeft er iemand een link met de optimale setup (lees: snel en niet te duur) ik heb en ken nog niets van fpv spullen dus alle hints zijn welkom
Greetz!

Voldoende te vinden in de bouwverslagen en het topic over de verschillende mini's een Blackout mini H bv of een QAV250 etc

Ik heb op de wedstrijd met iemand uit het antwerpen meer richting kempen aan het babbelen geweest en die man had me een vriendschapverzoek verzoek gestuurd om mee in ranst te komen vliegen maar op een of andere manier is dat vriendschap verzoek per ongeluk geweigerd in men broekzak is die persoon hier aanwezig

Ik heb op de wedstrijd met iemand uit het antwerpen meer richting kempen aan het babbelen geweest en die man had me een vriendschapverzoek verzoek gestuurd om mee in ranst te komen vliegen maar op een of andere manier is dat vriendschap verzoek per ongeluk geweigerd in men broekzak is die persoon hier aanwezig
Was ook aanwezig in Antwerpen en ben afkomstig van de Kempen, als je weet hebt van meetings in Ranst, mag je me ook contacteren... een vluchtje in de omstreken zie ik zeker zitten!

Ja, maar momenteel heb ik nog geen weet van controles (in België). Maar wat niet is, kan nog komen uiteraard!
Het is wel zo dat op de meeste FPV wedstrijden momenteel, er enkel nog 25 mW VTX toegelaten wordt. En voor een parcours ter grootte van een voetbalveld is dan geen belemmering voor een goed beeld.

Ik vlieg regelmatig in een parkeergarage binnen met 25mW. Sterker nog, vorig event was 25mW verplicht en iedereen had beter beeld en veel minder problemen. Dit enkel met een UNO ontvanger en een linkse clover er op.

Back