bigscale kopen

Laat die clones staan en spaar door voor een 'echte'.

Er is al genoeg geschreven over de clones, dus dat hoef ik niet opnieuw te doen, maar
de kwaliteit is meestal een stuk minder dan het origineel.

Daarom is deze tip van RCstylzz een slechte!

Jij hebt niet eens ervaring met clones? JE zorgt er voor de andere ellende krijgen!!

Nooit doen.. Motoren zijn troep alles is gewoon minder.. Het is ook allemaal minder in elkaar gezet...

Kan je beter een echte kopen.. Ik zou kijken voor een FG leopard 2 zijn echte goede wagens!!

Daarom is deze tip van RCstylzz een slechte!
Ik ken nochtans iemand die zeer tevreden is over zijn rovan, bijna nog nooit problemen mee gehad, en als er problemen aan waren, was het altijd een goedkoop onderdeel dat vervangen moest worden door een upgrade onderdeel van de hpi baja.

Heb liever een kapotte FG staan dan een rijdende clone.
Niet dat ik enkel de 'real deal' wil hebben, maar clones zijn vaak vragen om problemen.

Mogelijk niet verkrijgen of moeilijk verkrijgen van onderdelen, en het vervangen van Rovan onderdelen voor HPI onderdelen.
Waarom dan niet gelijk een HPI? Want je Rovan zal nooit een HPI worden.

Prijs, tja, tweedehandse goede HPI kost net zoveel als een nieuwe Rovan, en de HPI heeft betere kwaliteit spullen en soms zijn er dan de zwakke schakels er al uit.

Voor dat geld heb je zelfs een nieuwe FG Marder, welke zich veel beter heeft neer gesteld dan een Rovan ooit zal doen.
Naast dat de onderdelen nog net niet op iedere hoek zijn te vinden, maar wel in iedere bigscale shops en marktplaats.

Ik ken nochtans iemand die zeer tevreden is over zijn rovan, bijna nog nooit problemen mee gehad, en als er problemen aan waren, was het altijd een goedkoop onderdeel dat vervangen moest worden door een upgrade onderdeel van de hpi baja.
Ik ken er meer die wel problemen hebben, of hun hele auto dusdanig upgraden met alu zooi dat het geen Rovan is....

Waar het om gaat is dat je advies geeft die door velen niet zal worden gedeeld!
M.a.w. slecht advies ..

Ik zou er niet aan beginnen, Dan voor een FG kijken.. Die clone's zijn ook slecht in elkaar gezet hoor, Er is ook een draadje van iemand met een shenqgi.. die moet je maar eens door lezen

Tot je er mee gereden hebt..!

dit is idd niet echt een clone

rc_baja_clone.jpg

Ziet er erg mooi uut.. dat is het nou juist!!!

@ Bryan, Rovan is ook gewoon een merk, alleen maken ze veel dingen na.
Dat doet NitroRCX volgens mij ook.

Back