Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog met dit kleine spul gevlogen?
ik zag met de laatste indoor een man met diverse helieetjes, coaxiale, fp en deze mcpx
en die had een hele doos aan zenders bij zich!
Een reserve zender is nooit weg, maar een doos vol..
Sorry maar die twee moet ik gewoon quoten , perfect verwoord BertEen mCPx vliegt als een chirurgisch mes in vergelijk: pitch is alleen pitch, roll is alleen roll, elevator is alleen elevator, en hekrotor is (nagenoeg) alleen tollen....
Stel het je voor als het verschil tussen aan een bromfietsmotortje sleutelen, en een zwitsers horloge repareren.... Het een geeft minder ruimte voor fouten als het andere, maar allebei is het te doen
Groet, Bert
Hey bruut, wieberen! Je hebt geen mcpx meer!![]()
Brutus, als je dus in de normale mode zit, moet je dan pitch van te voren instellen? Of kan je dat nog later bijstellen als je al in de lucht zit. Dat instellen is erg belangrijk heb ik gelezen. Gaat dat ook goed met rtf versie, of beter gelijk een Dx6i.
Gr.Leo
Nu is het me duidelijk, harstikke bedankt. Dus als ik als beginner met een mcpx wil gaan vliegen, is het misschien wel aan te raden om een Dx6i erbij te nemen om hem tam in te stellen. Of is de rtf ook nog gemoedelijk?
Gr. Leo
hier zit standaard de betere (langere) staart al op. Ook de grommet mod is gedaan, verder zit er een verbetere gyro in. Hier op de club wordt de blade gevlogen met hyperions zonder een andere tray. Waarom deze er is weet ik niet want ze passen prima.
3d met de bladen gaat prima. Gister avond stond hobbymaniac hier in de hal probleemloos inverted funnels mee te doen![]()
Als er iemand nog tips heeft over welke lipo's mag dat altijd gezegt worden.
Ik ga ook direct reserve onderdelen meebestellen en zou iemand daarom kunnen zeggen welke onderdelen snel sneuvelen?
En de stock bladen, zijn die goed genoeg om 3D mee te vliegen?
Iemand ook een idee of je bij de mcpx 2 nog altijd de staart mod moet doen voor een strakkere tail?