Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nouw heb effe geschroefd. Lijkt inderdaad wat stabieler. Zouden die kogels op de bladen hetzelfde effect hebben als bv gewichtjes op een flybar:shock:
Netjes zoals dit is opgelost![]()
ik heb net de maiden gehad van mijn mcpx, geweldig klein dingetje !
ik vind alleen wel dat hij laat lift pakt (bij 3/4 stick pas) ga ik morgen eens wat proberen aan te doen.. zou liever hebben dat dit vroeger al is
Grt Dennis
ik heb net de maiden gehad van mijn mcpx, geweldig klein dingetje !
ik vind alleen wel dat hij laat lift pakt (bij 3/4 stick pas) ga ik morgen eens wat proberen aan te doen.. zou liever hebben dat dit vroeger al is
Grt Dennis
@ eracer99,
Dat kan best als je zelf op die manier een trainingskruis maakt.
Zorg wel voor lichte balletjes (piepschuim of platsic) voor op het einde,
anders kan hij gaan haken in de grond.
grtz.
Olaf
Aeroplaza
Smallere rotorbladen staan trouwens ook beter bij de heli. Die originele bredere heb ik altijd
wat vreemd gevonden.
groet,
Olaf
Aeroplaza
vanavond nog gestoken, morgen test. Lijkt me zeeer goed ideeJe kan van die canopy rubbertjes op de ball-links van de swash plaatsen om wat speling weg te nemen. Een hele op de ball-link de aileron en pitch servo, de twee aan de voorkant, en een halve op de elevator/achterste ball-link (doormidden snijden zodat je ipv een || een | hebt).
Na een paar namiddagen serieus oefenen in de tuin met een paar buitelingen in het gras trilt de heli? Tandwiel omhoogeschoven , alles nagezien maar ik denk dat 1 van de servoarmpjes wat loszit; wat aangespannen maar nog steeds trillingen, zie ik iets over het hoofd![]()
t'Was uiteindelijk de feathering spindle die verbogen was, soms ist zoeken maar zo leer je wel.
Huppekee we vliegen weer
![]()