Blade mCP X, Eflite goes Flybarless!

blijkt mij bijna,dat je de verkeerde stik beweegt (rechte stik voor voorwaarts)
.. tip:
laat het van iemand laten zien hoe het moet,
jij ziet ergens iets niet goed denk ik

suc6 van Heli-Uwe

Nogmaals bedankt voor de tips. Gisteren naar de winkel gegaan en bleek dat er toch iets niet goed zit in het printplaatje van de heli. Kan hem van de week weer halen.

Nogmaals bedankt voor de tips. Gisteren naar de winkel gegaan en bleek dat er toch iets niet goed zit in het printplaatje van de heli. Kan hem van de week weer halen.

Gelukkig maar @Jori:
anders twijfel je aan je zelf met dat ding,
suc6 verder, Gr. Uwe

Was toch de zender die niet goed functioneerde volgens de winkel.

Heb nu een dx6i en heb hem ingesteld zoals in het boekje staat. Na het binden blijft de heli volgens mij in trotle hold. Als ik de trainer knop in schakel gaat die niet uit die mode. Alles werkt wel goed behalve dat de motor gaat draaien.

Toch appart normaal moet het ledje na het binden bij de heli toch constant branden?

Na het binden blijft het ledje langzaam knipperen. Ik zet de zender en de trainer switch tegelijk aan. Snap niet wat ik fout doe.

Probleem opgelost. Bind procedure staat niet goed in het boekje. Moet de bind knop en de stick naar rechts en dan zender aanzetten.

Toch appart normaal moet het ledje na het binden bij de heli toch constant branden?

Na het binden blijft het ledje langzaam knipperen. Ik zet de zender en de trainer switch tegelijk aan. Snap niet wat ik fout doe.

Probleem opgelost. Bind procedure staat niet goed in het boekje. Moet de bind knop en de stick naar rechts en dan zender aanzetten.

Dat probleem had ik ook! Raar eigenlijk.. Ff googlen en geregeld:thumbup:

Weet iemand waar ik goede batterijtjes kan bestellen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

even een vraagje,
ik heb ergens een laadkabel voor 6 lipos voor de mCPX gezien,
vind het niet terug,

heeft iemand zo'n ding, en ervaring (lipo niet vol, kapot ??)

en waar krijg ik dat ding vandaan ?

hoi hoi, bedankt,

groetjes van Uwe

Ik heb zo een laadbordje voor 6 lipo's. Komt op hetzelfde neer maar het oog wil ook wat :-)
Enige wat ik doe is echt op timer vliegen zodat ze alle 6 even vol (leeg) zijn.

Tot nu toe geen problemen mee gehad.
Ik laad de batterijen van de nano en de 130x trouwens ook zo.

Hoi,

even een vraagje,
ik heb ergens een laadkabel voor 6 lipos voor de mCPX gezien,
vind het niet terug,

heeft iemand zo'n ding, en ervaring (lipo niet vol, kapot ??)

en waar krijg ik dat ding vandaan ?

hoi hoi, bedankt,

groetjes van Uwe
Uwe
Op marktplaats gezien http://www.marktplaats.nl/a/hobby-e...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr sluit je aanaks 1 cel
Is 3 niet genoeg. Vind je in de shop in zoetermeer. Sluit je aan als 3 cel
Groet
Martin

Pas wel op. Als de voltage/ampere verschillen te groot zijn kan bij gebruik van een simpele lader een lipo over laden worden. Heb er hier eentje liggen die ietwat bol staat en 4.4 volt aangeeft.
Reden is volgens mij dat de lader de grote verschillen in voltage/amperage niet kan wegwerken. De betere laders kunnen dit wel. Zorg dus dat er niet teveel verschillen zitten in de lipo's, ook niet in de vulling.
Groeten,
Guido

Back